EL QUE PENSEN ELS XOTOS SOBRE EL NOU VILA-REAL
-
http://66.246.253.201/foros/index.php?P ... pic=6630.0
I això que és la primera temporada que queda el Vila-Real per davant dels xotos...
-
Jo també pense sobre el València, i pense que estan massa crescuts, que estos anyets que ho han fet més o menys bé té molt de mèrit, però no poden considerar-se com uns grans. I tant que presumixen d'afició, no és per a tant… Quan les coses van bé tots son del VAlència però quan no van tan bé la gent falla...
Respecte al que diuen del Vila-Real, ells també son "menuts" o piltrafilles respecte Madrid, Barça, Juve, Manchester, Liverpool, etc. etc. Així que té molt de mèrit la Lliga i arribar a la final de la Champions i guanyar la UEFA, però enguany van a fer el ridícul.
Volen fer-se els grans i conten amb un mini-aparell mediàtic cutre i saltxitxero a nivell 'rechional' com és Canal Bou, Super Deporte, Julio Pinsa i sucedáneos. Però res més lluny de la realitat, van a caure com les mosques... Espere que seguisquen exemples d'equips que es creien grans com Lazio, Fiorentina, etc.
A mi realment em cauen com el cul!
-
@maulet78:
Jo també pense sobre el València, i pense que estan massa crescuts, que estos anyets que ho han fet més o menys bé té molt de mèrit, però no poden considerar-se com uns grans. I tant que presumixen d'afició, no és per a tant… Quan les coses van bé tots son del VAlència però quan no van tan bé la gent falla...
Respecte al que diuen del Vila-Real, ells també son "menuts" o piltrafilles respecte Madrid, Barça, Juve, Manchester, Liverpool, etc. etc. Així que té molt de mèrit la Lliga i arribar a la final de la Champions i guanyar la UEFA, però enguany van a fer el ridícul.
Volen fer-se els grans i conten amb un mini-aparell mediàtic cutre i saltxitxero a nivell 'rechional' com és Canal Bou, Super Deporte, Julio Pinsa i sucedáneos. Però res més lluny de la realitat, van a caure com les mosques... Espere que seguisquen exemples d'equips que es creien grans com Lazio, Fiorentina, etc.
A mi realment em cauen com el cul!
-->=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>
=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>
-
Pon algun comentario de lo que dicen tio que a mi me han baneado y no puedo entrar XD
-
A mi el Villareal en si ni fu ni fa.
En cuanto a la posicion que ocupa si que me molesta,mas que nada porque esto de ser hincha de un equipo de futbol es algo realmente sacrificado y las satisfacciones las tastas de uvas a peras.Asi que en mi lista de prioridades hay como cientos de equipos que preferiria que probaran antes el vino y las rosas que el vila.Por otra parte no les tengo envidia ninguna.El dia que caraperro roig abandone el barco esta fabula acabara de la peor de las maneras.Aqui paz y despues gloria asi rezara el solar del madrigal.
p.d.los inventos en el futbol no suelen durar mucho,mas si tenemos en cuenta que el patrimonio fundamental de cualquier club es su aficion y en esto caraperro tambien ha hecho trampas