Necesito información del Levante-época años 90 en 2ªB-
-
@Vinatea:
Temporada 90-91…. El Llevant UE jugà a segona divisió.(penúltim).
Temporada 91-92....2-B grup 4at. Quedà onzé amb 13 guanyats, 13 empatats i 12 perduts, 36 gols a favor i 29 en contra, total 39 punts.
No s'enfrontà ni amb l'Ontinyent ni amb el Castelló.
Però si amb el Alcoià, guanyant-li al Nou estadi per 1-0 i empatant a 0 en foietes, també jugà eixe any amb l'Elx, l'Hèrcules, Torrevella, Benidorm, Oriola, Gandia, Oliva, Torrent i Alzira (aquests tres últims baixaren.Quin tipus d'informació vols?.
Quan puga et vaig passant tots els anys.
Foietes no se llamaba el campo del benidorm?? creo que el del alcoyano se llama el collao no?

Si el de Benidorm se llama Foietes …....

-
@gora kaiku:
onteniente.
94-95 0 a 1 gol de masnou
95-96 o a 1 gol de ballesteros
98-99 1 a 1 gol de iñaki bollain y de antonio mr proper pa onti
castello
94-95 2 a 1 goles de roberto gº y arranz.eloy
95-96 1 a 0 gol de lothar masnou
98-99 o a 3 2 de quico y constantino
algo masMuchas gracias compañero.Si me gustaría saber también el día de la disputa de los partidos. Sería posible que me adjuntaras alguna dirección donde sacar los datos,o lo conseguiste de material propio.
Un saludo.
Toni Granota. -
Agredecer a todos aquellos que me han ayudado a buscar los datos para mi "memoria viajera granota", especialmente a gora kaiku,a Juanjo Triguero,a Salva Regües y a Miguel de la Peña Tirant lo Blanc.
Como homenaje a vosotros publicare en varios foros el post una vez tenga editada toda la información. Espero que les guste a los que gustan deleitarse en la añoranza del pasado. Un saludo y gracias una vez más.
Toni Granota.