Impugnem o no?
-
A vore.Tots els equips que han perdut han impugnat.Si els donen la raó,potser els donen els tres punts per alineació indeguda.Nosaltres tras l´empat que hem fet. O què anem a fer? Conformar-nos amb un punt o buscar els tres.Deixant les questions morals a banda jo crec que deurien impugnar. I al remat ja vorem què passa.
-
Yo pienso que no deberiamos impugnar, que nos quedemos con lo que hemos conseguido en el terreno de juego.
-
El Llevant UE crec que ja ha impugnat dos partits. M'explique. Segons vaig llegir en la Web del Murcia els dos partits que ha guanyat el Murcia han estat ja impugnats per 16 clubs, entre els quals es troba el Llevant UE, sembla que tots impugnen tots els partits que guanya.
Si algú sap alguna cosa amb més certesa, per fa, que informe.
-
Ahí va una noticia de su web
-
NO , siempre he pensado que los puntos se deben de conseguir en el terreno de juego y nunca en los despachos
-
Ayer entrevistaron a Oltra en la radio y le preguntaron por este tema. Su respuesta es que el club había dicho que seguiría las directrices del G-30, del cual formamos parte. El G-30 ya anunció que impugnaría todos los partidos que se jugasen contra el Murcia, de manera que el Levante lo impugnará
De todas maneras, estoy con milloneti y no soy de ganar en los despachos lo que has perdido en el campo, aunque claro, también sería de gilipollassss el no hacerlo en este caso si el resto de clubes suman 3 puntos más a su casillero, porque en este caso el único perjudicado (además del Murcia claro está) sería nuestro equipo que quedaría con 2 puntos menos.
-
NO , siempre he pensado que los puntos se deben de conseguir en el terreno de juego y nunca en los despachos
Però complint les regles tots, no?. Imagina't ara que qualsevol club pot fer el que vullga, que el R.madrid li deixe jugadors a l'equip que s'enfronte amb el Barça per reforçar-lo (i només per a eixe partit)…. caldrà que tots complisquen les normes, i el que no......fora.
-
millonetti escribió:
NO , siempre he pensado que los puntos se deben de conseguir en el terreno de juego y nunca en los despachosclaro claro tu serias uno de los que cuando descendieron al burgos y nos repescaron lloraste por ellos….ANDA YA