EL MEU MISSATGE DE TOTS ELS ANYS (Altre any sense pastís)
-
I és que a mi m'encanta que després de cert temps, algú em regale un dolç, però , en aquest equip és impossible.
Sóc un clàssic del futbol, i com a tal m'encanta la llabor dels extrems, cert és que alguns anys et pots equivocar en l'elecció , o per exemple et pots equivocar en un dels dos,.
Jo l'única cosa que sé és que la millor època que he viscut (futbolísticament parlant), fos la de Fernando Sales, salillas i encara que ens pese Vicentontin.
No hi ha manera , no entenc a aquest secretari tècnic, no m'agradava jofre, no m'agrada juanma, no m'acaba de convèncer etiene, Courtois, no és para tant.
Molt s'està parlant de la falta d'un davanter, encara que mai ve malament, crec que reggi amb 2 extrems com déu mana s'inflaria a marcar gols, de fet salillas no era un portent tècnic i ens va fer gaudir.
En fí pel que sembla és massa complicat, el que demane, jo estic convençut que els hi ha (fins en segona b) i que amb 2 extrems bons , tindríem ple en les victòries, perquè això sí, aquest any la segona és fluixa fluixa
Bo, altre any sense pastís ,
una abraçada Manolo , chover o qui siga
-
Jo l'única cosa que sé és que la millor època que he viscut (futbolísticament parlant), fos la de Fernando Sales, salillas i encara que ens pese Vicentontin.
No hi ha manera , no entenc a aquest secretari tècnic, no m'agradava jofre, no m'agrada juanma, no m'acaba de convèncer etiene, Courtois, no és para tant.Per a la epoca que dius, Ettien també era ideal; recorde que jugava amb Veiga de porter, 3 centrals (Gartzen, Luis Lopez i Giner potser?), Ettien de lateral dret i Paco Peña per l'esquerre, Jesús de pivote, Chicha mitjapunta, Sales i Vicente a les bandes i dalt Salillas. Eixe any sobrava calitat pa pujar pero faltava veterania i aixo, excepte Salillas i la defensa, l'equip era com un filial de gent jove amb moltissima projecció.
Retornant al fil del post, seguisc pensant que la secretaría tècnica és una merda. Veig que tots els clubs i SAD de Primera i Segona Divisió demanen responsabilitats als seus empleats… Que ha fet Laporta al entrar al Barça? Canviar al cos tècnic. I Florentino? Primer Valdano, després el buitre i ara el Sachi prenen les decisions. I el València, Soler va llevar a Subirats, va posar al Ranieri i a un altre que estic fart de vore-lo per la tele i ara ha tornat a Subirats.
Ací no, en este club estan els amics del presi i son intocables, sobretot per a fitxar per videos i fer viatges de plaer...
Sobre els fitxatges de la temporada, crec que la secretaria tècnica ha fet una bona merda, perquè fitxar a Nagore o a N'Diaye tots sabiem que a no ser que hi haja sorpresa com en el cas de Harte que no es el que era, pues son jugadors de nivell. Però les apostes per ara… LAMENTABLE. Carmelo eixe es veu que ni mos, Tello sense comentaris, Lombardi idem (un fitxatge de futur amb 24 anys? va a ser q no), Courtois i Riga, com dius, faran el seu paper per a intentar l'ascens, però per a mi no són jugadors per a Primera en la lliga d'espanya (no se si en França o Holanda si, pero aci no) i Javi Rodriguez un apanyo i remiendo d'ultima hora que ni jugara... I que si pujem ja tenim ahi a altre jugador inservible...
Sempre fent els mateixos fallos i ahi estan...
LAMENTABLE!! Pero bueno, com Villarro es el q posa els diners tampoc tenim massa dret a protestar, no??
-
La cruda realidad es que no tenemos bandas.Courtois creo que puede hacer buen papel,pero hay que esperar a verle mas partidos,pero los demás res de res.
Algun dia inspiradillo de Ettien y se acabó.O probar a Carmelo.Y si no tenemos un centrocampista creador en condiciones,el pobre Reggi lo único que puede hacer es luchar los balones que le envia Alexis.
Este año cambia la cosa,defensivamente estamos bien,pero ofensivamente somos muy flojos.¿Que jugando así no subiremos?.Pues no se sabe,con Preciado jugábamos por el estilo,pero estaba Riverita.
Y habrá que buscar un poquito la potra,que dice alguno.Pero hay que cambiar si queremos ascender.
-
@maulet78:
No hi ha manera , no entenc a aquest secretari tècnic, no m'agradava jofre, no m'agrada juanma, no m'acaba de convèncer etiene, Courtois, no és para tant.Per a la epoca que dius, Ettien també era ideal; recorde que jugava amb Veiga de porter, 3 centrals (Gartzen, Luis Lopez i Giner potser?), Ettien de lateral dret i Paco Peña per l'esquerre, Jesús de pivote, Chicha mitjapunta, Sales i Vicente a les bandes i dalt Salillas. Eixe any sobrava calitat pa pujar pero faltava veterania i aixo, excepte Salillas i la defensa, l'equip era com un filial de gent jove amb moltissima projecció.
Retornant al fil del post, seguisc pensant que la secretaría tècnica és una merda. Veig que tots els clubs i SAD de Primera i Segona Divisió demanen responsabilitats als seus empleats… Que ha fet Laporta al entrar al Barça? Canviar al cos tècnic. I Florentino? Primer Valdano, després el buitre i ara el Sachi prenen les decisions. I el València, Soler va llevar a Subirats, va posar al Ranieri i a un altre que estic fart de vore-lo per la tele i ara ha tornat a Subirats.
Ací no, en este club estan els amics del presi i son intocables, sobretot per a fitxar per videos i fer viatges de plaer...
Sobre els fitxatges de la temporada, crec que la secretaria tècnica ha fet una bona merda, perquè fitxar a Nagore o a N'Diaye tots sabiem que a no ser que hi haja sorpresa com en el cas de Harte que no es el que era, pues son jugadors de nivell. Però les apostes per ara… LAMENTABLE. Carmelo eixe es veu que ni mos, Tello sense comentaris, Lombardi idem (un fitxatge de futur amb 24 anys? va a ser q no), Courtois i Riga, com dius, faran el seu paper per a intentar l'ascens, però per a mi no són jugadors per a Primera en la lliga d'espanya (no se si en França o Holanda si, pero aci no) i Javi Rodriguez un apanyo i remiendo d'ultima hora que ni jugara... I que si pujem ja tenim ahi a altre jugador inservible...
Sempre fent els mateixos fallos i ahi estan...
LAMENTABLE!! Pero bueno, com Villarro es el q posa els diners tampoc tenim massa dret a protestar, no??
era:
–----VEIGA--------
-----GARTZEN--LUIS LOPEZ---A.TOMAS-------
---ETTIEN------JESUS-----------PEÑA
---SALES------CHICHA----------VICENTONTIN
-------------PAQUITO EL CAÑONERO SALILLAS-----------
el chufa salia cuando habia alguna sancion o baja en la defensa(eso en segunda)en segunda b juganban los mismos pero tomas x giner,despues a mitad de temporada llegaron aurelio y miguel angel(eso en segunda tambien)
-
Gracias Albertini, no me acordaba de alguno, pero si eran esos y ESO ERA FUTBOL