Una pregunta
-
¿Alguien sabe si las vallas separan todas las zonas del campo?
Es q tengo un problema: kiero sacarme el pase del levante pero casi no tengo pasta. Kerría sacármelo de Alboraya bajo pq me sale por 30 euros. El problema está en q nadie se kiere sacar el pase cmgo. Sí q conozco gente q vendría a algún partido, pero nada de sacarse el pase. Resulta q para los partidos siempre está agotado Alboraya bajo, y si alguien me kisiera acompañar algún partido, no podría pq no hay entradas. Mi pregunta es si me puedo colar de alguna manera en otra zona del campo, aunk sea Alboraya alto.
Gracias.
-
subir a alboraya alto es facil, pero pasar a tribuna o a grada central, aunque tambien es facil, tienes a la levantina gruñiendo, osea no aconsejable.
-
Dona, en Alboraia Baix tens als de Cor Granota, que son gent maja, de diferents edats i sense ideologia defenida, amb la qual cosa crec que qualsevol pot trobar-se bé. Fins i tot està -Vicent- (el de la foto de dalt a l'esquerra). Segur que algú de Cor està disposat a fer d'amfitrió. Si no si vols a Alboraia Alt, estem els de Tòtil. A la teua disposició, només cal que envies un "privat" i entrem en contacte.
-
Per cert, respecte allò de les tanques; d'Alboraia baix a d'alt, phseee (botant la tanca), de l'Alt al Baix, sense cap problema (no et demanen el passe).
-
Como uno de los miembros de Cor Granota, hago oficialmente de Anfitrión, y te digo…
UNETE A NUESTRAS AVALANCHAS!!!
La secció femenina de la penya estará encantada de recibirte entre sus filas!!!
-
Eiiii Granotasss al final aneu a ser més dones que homes ¡¡¡¡. Heu de ser solidaris amb la resta de penyes
-
Jo el que no entenc és per què diuen que en alboraia baix estan esgotades les entrades. A mi em sembla que queden moltes butaques buides en cada partit.
Algú m'ho pot explicar?