Navegación

Granotas
    • Registrarse
    • Conectarse
    • Buscar
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos

¿Es que ningú pensa anar a Malaga?

Levante UD
    3
    4
    191
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • ?
      Invitado Última edición por

Jo crec que ara és el moment d´estar amb els nostre equíp. ¿ Que es pensaveu que anavem a pujar fàcil?
      Estem en 2ª divisió i cap equíp ens va a regalar res.
      Ara tot són crítiques contra la plantilla, l´entrenador, el president.. i nosaltres que fem? Criticar i jugar a entrenadors. I alguns sortir del camp abans d´acabar el partit. Mireu, n´hi ha que saber perdre. El Recre va saber jugar millor que nosaltres i aprofitá les nostres errades per endur-se´n els punts.Aixó ja és aigua passada i ara el proper diumenge jugem a Malaga dissabte vesprada.Encara recorde el 1-5 a la Rosaleda de fa dos anys quan Manolo Preciado es jugava el càrrec. Perdiem 1-0 i Descarga engaltà un chut fora de l´area que va encarrilar el partit.
      Fa 1 mes erem els millors i ara ni tením equip ni entrenador.És molt fácil montar autobusos quan tot va bé peró és ara quan el Llevant ens necesita i no quan les coses van ben rodades.
      Jo no se el que fareu vosaltres peró jo pense anar per estar al costat del meu equíp.

Responder Citar 0
        1 Respuesta Última respuesta

• L
        lliure Última edición por

@Canyamelar:

Jo crec que ara és el moment d´estar amb els nostre equíp. ¿ Que es pensaveu que anavem a pujar fàcil?
        Estem en 2ª divisió i cap equíp ens va a regalar res.
        Ara tot són crítiques contra la plantilla, l´entrenador, el president.. i nosaltres que fem? Criticar i jugar a entrenadors. I alguns sortir del camp abans d´acabar el partit. Mireu, n´hi ha que saber perdre. El Recre va saber jugar millor que nosaltres i aprofitá les nostres errades per endur-se´n els punts.Aixó ja és aigua passada i ara el proper diumenge jugem a Malaga dissabte vesprada.Encara recorde el 1-5 a la Rosaleda de fa dos anys quan Manolo Preciado es jugava el càrrec. Perdiem 1-0 i Descarga engaltà un chut fora de l´area que va encarrilar el partit.
        Fa 1 mes erem els millors i ara ni tením equip ni entrenador.És molt fácil montar autobusos quan tot va bé peró és ara quan el Llevant ens necesita i no quan les coses van ben rodades.
        Jo no se el que fareu vosaltres peró jo pense anar per estar al costat del meu equíp.

BLAUGRANES AL VENT
        Llevant, Llevant
        mai no aniras sol
        sempre alguna gola
        cridarà el teu nom

Llevant Levant
        degà havies de ser
        omplint sempre d'orgull
        a la nostra gent

Tots junts iguals
        sense deixar d'animar
        per camí ferm
        anirem endavant

Blaugranes al vent
        granotes feu sonar
        gràcies a tots
        el sol eixira

Llevant llevant …

L'equip del carrer
        l'equip del sentiment
        no deixeu gens endins
        que se'ns senta la veu

No pareu ni un segon
        feu bullir la situació
        que demà puguen dir
        que el llevant…
        no està sol

GRACIES CANYAMELAR

Responder Citar 0

• Victoriero Última edición por

http://www.portalgranota.com/ahora-es-c ... a22354.php

Responder Citar 0

• ?
            Invitado Última edición por

la gente de tirant lo blanc estamos reservandonos para almeria, a malaga no, aunque hubiesemos ganado en tarragona y contra el recre el de malaga nos lo hubieramos tomado igualmente de descanso

http://www.tirantloblanc9.tk

Responder Citar 0

• First post
              Last post