QUE NECESSITA FITXAR EL LLEVANT EN DESEMBRE??
-
Que cregueu que necessita fitxar el Llevant per a millorar de cara en la segona volta? Tots veiem carències, per tant crec que necessitariem algun reforç.
Tenim un gran porter (per a mi) i una bona defensa, em pense que de mig camp cap avant si que tenim que reforçar amb dos homes: un organitzador (si es que Oltra no conta amb Carmelo ni Tello per a aquest lloc) i un golejador (vaja putada lo de Frankowski).
Però si Tello i Carmelo pugueren demostrar algo abans de Nadal els deixaria a ells i fitxaria un home de banda dreta i li donaria la baixa directament a Ettien.
-
Necesitamos otro delantero goleador.Creo que si se les dan partidos a Carmelo y Tello haran un buen papel de medios creadores.Otro jugador que puede ser el creador que necesitamos y sorprender es Lombardi.Los cariocas casi todos saben manejar el balon pero que muy bien.El mismo declaro al aterrizar en Manises que tiene un buen control del balon.Animo Oltra y ponlo en esa posicion y veamos lo que es capaz de hacer.
-
Pues por lo visto hasta el momento yo ficharia a un jugador que sea capaz de llevar el ataque del equipo, es decir un mediocentro creativo, porque si nuestro juego depende de Sandro vamos apañaos . Y tambien intentaria traer a un delantero goleador.
-
Un president.
-
doncs, jo crec que la cagada ja està feta, es deuria haver fitxat en juny, no en desembre, Si es tracta de posar algun pegat, doncs jo ho posaria en les bandes un en cada, encara que preferentment l'esquerra
-
Un president.
aunque alguna pincelada si se podria dar en diciembre,algun delantero,aunque como ha dicho lliure,la cagada ya esta hecha.
-
-
yo no fixaria nada,pake venga algun pakete,ya tenemos bastantes
-
Pólvora dalt i un president ja!!!
Força Llevant!!
-
yo no fixaria nada,pake venga algun pakete,ya tenemos bastantes
Es que es lo que dice Negu, si en verano planificandolo todo y con tiempo de sobra para negociar se traen lo que se traen (y no se traen lo que se traen otros), no quiero imaginar lo que puede venir en invierno fichando a prisa, corriendo y barato (y pienso lo mismo en el tema del entrenador).
-
Amb 3 o 4 kilos de polvora y 2 litres de transfusió de sang per a Carmelo i Juanma (un per a casdascú) crec que aniriem bé per poder lluitar per l'ascens
-
YO PROPONGO A DOS GRANDES"DESCONOCIDOS" PARA ALIVIAR LA MODORRÁ DE EQUIPO QUE TENEMOS…
JUANRA Y CONGO ¿OS SUENAN?