OLTRA NO ENTRA EN EL FÒRUM
-
"No veig a l'afició nerviosa" (oltra)
graciós eh? encara que jo continue amb ell
-
No ia pijor ségo que el que no vol vore,el dumenge com fasen altra vega el partidaso del dia del Recre,pot ser que "note algo". A mi particularment,Oltra es un entranaor que me agrada,pero que no siga tan cagarri que es faran en ell. OLTRA FICA ELS COCOS DAMUNT LA TAULA.
-
El Villarroel vol trobar un culpable per evitar que la gent es gire cap a la presidència. Això ja ho feia el Núñez. Ara tindrà la culpa Oltra dle fitxatge de Lombardi, que no haja vingut Frankowski, que Ettien i Congo es senten despreciats pel club sense anar ni a la pretemporada…etc, etc.
Crec que de la situació de l'equip Oltra té alguna responsabilitat (el dia del Nàstic i del Recreatiu, per exemple), però d'ahí a pensar que EL CULPABLE és ell, així en majúscules, hi ha molta diferència. Ara ja el té desautoritzat, igual que feu amb Schuster, i tants altres. Ara a vore qui controla el vestidor.
Villarroel està cada vegada més, perjudicant el futur d'aquest equip. On està el presi professional?
-
Demà matí vaig a Bunyol i em pose a tremolar en la banda, a vore si se'n adona.
-
Es que digamos en voz alta, el verdadero deseo del foro es que el Presidente haga las alineaciones.