TOR MUNDO E GÜENO
-
O "Pietro vs. Perico". Morata, nou vocingler del Sr.Villarroel, ha gravat una xerrada de 59 minuts!! amb el Sr. President del NOSTRE club (no el d'ell). El taponet d'Àguilas ha emés hui la 1ª part, i promet continuar amb la novel.la la setmana que ve.
No sé si algú més o haurà escoltat, jo és que son molt roïn resumint. Que tot ho fa pel bé del Llevant, s'enganye o no, i les diverses empanades mentals espesetes, espesetes. Que és molt amic d'Oltra, que sempre ha confiat amb ell, pero (açò no ha dit)… se'l follarà quan li semble, que per algo el club és seu. És que l'home parla del Llevant com jo parle del meu cotxe, que li canvie una roda, el pinte o el tire a la xatarra.
I res, això, que és víctima d'una persecució per part de certs mijans importants que difundixen mentides per fer mala l llevant. Que tot el que fa es perfectament lògic i els que parlen mal d'ell només són persones confundides per interesos externs.
Com si no es veguera lo que hi ha.
I el MO_RATA donant-li greix.
-
Es que parece que va borracho siempre, si no no se entiende lo que suele decir/hacer/decidir.