ESTEM VIVINT ELS ULTIMS DIES DE L'ATHLETIC A PRIMERA?
-
Per l'inici de lliga tampoc es pot jutjar a un equip, però l'Athletic Club viu hores baixes i la plantilla que té crec que cada dia és més fluixa en comparació amb el nivell de la Primera Divisió.
Aranzubia no acaba de ser un bon porter, els suposats 'cracks' pareix que estan apagats (Tiko, Yeste, Etxeberria…) i de la cantera tampoc ix cap Julen Guerrero que siga capaç de ilusionar i destacar com ho va fer en el seu dia que el volia mitja Europa.
Penseu que té futur el model de l'Athletic?
Desde luego que jo soc 'fan' d'este equip i de la seua filosofía, però crec que cada dia més el seu objectiu serà simplement la permanència i que eixes participacions en Champions i en la UEFA s'han acabat segur. En això espere equivocar-me...
Crec que estaría bé que pugueren fitxar a un reforç per linia, si no volen espanyols pues extrangers, pero amb eixa plantilla i invertint en un bon central, un bon migcentre i un bon davanter golejador canviarien molt les coses...
-
Jo sí crec amb el model esportiu de l'Atlètic. La temporada passada la va fer molt bé. Una cosa és que l'entrenador que té ara no vaja cara l'aire però mireu com un entrenador com Valverde ho va fer i va posar l'equip en UEFA.
-
L'Athletic no baixarà ni de conya.
-
Maulet macho,dedicate a la prensa amarilla
-
Recorde una situacó pareguda amb un tal Stepanovic (o algo paregut, pot ser?) en la banqueta però que a base de collons aconseguiren eixir del pou en les últimes jornades.
Gora Athletic.
-
els xotos del pais basc estan baix,jo sincerament crec ke no baixara,pero de tota manera,ke vaja en compte ke tb es deia el mateix de patetic de madrid i ja es va veure,jo sincerament m'alegre per el Lamikiz,un ninot prepotent,per als ke en pregunten perke dic xotos del pais basc,ho dic per declaracions com estes
Lamikiz "todos los jugadores vascos kieren jugar en el Athletic" pos aixo
GORA ERREALA!!!
-
Ya se encargaría Villar de echarle un cabo a los Gurpeguitos.