QUÈ PASARÀ AMB OLTRA?
-
Amb la seua inminent cesió del càrrec d'entrenador de la primera plantilla, molts estarem fen-se la pregunta de què pasarà amb Oltra. Villarroel s'ha cansat de dir que és un tècnic de la casa però després de tot el que està pasant ja no em crec res. Per mi seria una greu error desvincular-lo totalment del club. A pesar de com va l'equip tots estarem d'acord en que Oltra té molt de futur per davant, no és just dilapidar-lo de per vida sols perquè no li estan eixint les coses i tots sabem que no és l´únic culpable. Oltra és jove, ha d'apendre encara moltes coses i per això jo el mantindria en el club, inclós el baixaria al filial sense cap problema. No fem algo del que tingam que arrepentir-se d'ací una anys quan vejam a Oltra triomfar en un altre equip.
-
Estamos hablando del Levante, no lo olvidemos. Un equipo sui generis en el futbol profesional, donde los entrenadores no pintan absolutamente nada a la hora de confeccionar una plantilla para tratar de conseguir objetivos. Crees que Oltra tiene un mal bagaje para ser un entrenador novato en la division?. En absoluto, su curriculum, mas que decente, lo respaldan las estadísticas, pero en nuestro club, mandan las urgencias, una manera mas de esconder tanto las deficiencias y los errores tanto a la hora de armar una plantilla totalmente descompensada como de encargarsela a Oltra que la dirija.
En resumen, creo que a Oltra le concederán la posibilidad de continuar en el club en algún puesto técnico, pero que Oltra la rechazará, primero, porque al menos parece creer en sus propias posibilidades y este cese no servirá para amilanarlo, ¿y porque no?, sus números cantan: no ha fracasado en el Levante, sino que no ha cumplido las expectativas y por tanto esas estadísticas no constituyen un borrón en su curriculum y tampoco suponen un fracaso. Se rehacerá del golpe,estoy seguro.
-
Bo, doncs sembla que la directiva li ha donat la posibilitat de seguir al cos tècnic. Espere que continue lligat al club, seria una greu error deixar-lo marxar.
-