Att/ ILUSION GRANOTA
-
En moltíssims fòrums la ip sol ser pública. No és una dada tan important com per a que no es publique i, a més, ajuda a evitar casos com este.
-
Que desilusion mas grande me he llevado con Ilusion!Mira que prometia
Yo lo tenia como un forero ejemplar pero ya veo que no.Que lastima!El mismo perro con diferentes collares
-
@huit:
Yo lo tenia como un forero ejemplar pero ya veo que no.Que lastima!El mismo perro con diferentes collares
Perro jo?
-
@Dark City:
@huit:
Perro jo?
Tu laportista,que es peor
-
Os sigo diciendo que el hecho de compartir IP's no tiene nada que ver. La razon se la he dado en privado a los moderadores para que entiendan las coincidencias. Ahora con Mane espero que tengamos todos mas ILUSION GRANOTA ¿no?
-
He contractat a un investigador privat i m'ha enviat el següent post:
http://www.portalgranota.com/de-donde-e ... a20392.php
El post és d'agost i resulta que els moderadors ja s'han donat compte que ILUSION GRANOTA és molt semblant a un altre forero, en este cas masculí. I la coincidència no és per l'extrema dreta de la seua ideologia, ni pel blaverisme panfletari, ni tansols per una persecució de Àlvaro i del seu programa Llevant Llevant. Pareix que la coincidència és per la seua IP.
Xaval, menuda pillada!!!
-
@Dark City:
El post és d'agost i resulta que els moderadors ja s'han donat compte que ILUSION GRANOTA és molt semblant a un altre forero, en este cas masculí. I la coincidència no és per l'extrema dreta de la seua ideologia, ni pel blaverisme panfletari, ni tansols per una persecució de Àlvaro i del seu programa Llevant Llevant. Pareix que la coincidència és per la seua IP.
Xaval, menuda pillada!!!
Me quito el sombrero Dark,ole,ole y ole
Repasando su historial hay que ver que poca verguenza tiene.Por cierto,en lo de Alvaro ya deberian haberlo tirado.Es el peligro que tienen los que no llegan ni a mediocres.
-
@huit:
@Dark City:
Xaval, menuda pillada!!!
Me quito el sombrero Dark,ole,ole y ole
Repasando su historial hay que ver que poca verguenza tiene.Por cierto,en lo de Alvaro ya deberian haberlo tirado.Es el peligro que tienen los que no llegan ni a mediocres.
El mèrit no és meu, huit, tot és obra del més gran del fòrum. Si ell vol, que pegue un pas endavant.
-
Per cert, en el sopar forero se paga per nick o per persona?
-
Mare com està el pati!
-
quien es ese hombreeee
-
@monkadagranota:
quien es ese hombreeee
Pasión de gallifantes.
-
wueno, açò es posa interesant!
-
arriba españa!!!!!! dedicado a ti ppilusion