OLTRA DESTITUIDO
-
Jo lo unic que se es que en Marca.es posa:
18:52 Oltra ha sido destituido como técnico del Levante
Ara en Radio Nou també estan dient-ho en el butlletí de les 19:00, que el Consell d'Administració s'ha reunit (per sorpresa perquè en la web oficial ni cap mitjà de comunicació s'havia comentat) i encara estan reunits per a vore qui es fa carrec de l'equip.
Jo crec que Villarroel hui estava un poc desganat i víctima de la desnutrició que patixen ell i Miguel Angel Ruiz s'han alçat marejats de la siesta i han decidit destituir Oltra.
Vaja planificació més exitosa xé, després de fitxar al golejador Javi Rodriguez, de confiar en els mateixos defenses que l'any passat van fer aigues per tots els costats i de donar-li les riendes a Oltra que era capaç de salvar a l'equip en Primera i ara no ha durat ni deu jornades…
Em pareix lamentable xe, jo com el Llevant no deixe de ser propietat de Villarroel al final podrà amb mi i em llevarà la ilusió.
-
A ver ahora que pasa, espero que tengan atado ya a algún entrenador.
-
@www.levanteud.com:
Comunicado oficial del Consejo de Administración del Levante UD
El Consejo de Administración del Levante UD reunido en la tarde de hoy y tras escuchar los informes de la Secretaría Técnica, ha decidido por unanimidad destituir a José Luis Oltra como entrenador del primer equipo.
Además, se ha informado que en breve se mantendrá una reunión con Oltra para ofrecerle la continuidad dentro del organigrama técnico del club.
La Secretaría Técnica espera en las próximas horas poder anunciar el nombre del próximo técnico del primer equipo.
-
THIS IS THE LEVANTE UD
-
@maulet78:
Jo lo unic que se es que en Marca.es posa:
18:52 Oltra ha sido destituido como técnico del Levante
Ara en Radio Nou també estan dient-ho en el butlletí de les 19:00, que el Consell d'Administració s'ha reunit (per sorpresa perquè en la web oficial ni cap mitjà de comunicació s'havia comentat) i encara estan reunits per a vore qui es fa carrec de l'equip.
Jo crec que Villarroel hui estava un poc desganat i víctima de la desnutrició que patixen ell i Miguel Angel Ruiz s'han alçat marejats de la siesta i han decidit destituir Oltra.
Vaja planificació més exitosa xé, després de fitxar al golejador Javi Rodriguez, de confiar en els mateixos defenses que l'any passat van fer aigues per tots els costats i de donar-li les riendes a Oltra que era capaç de salvar a l'equip en Primera i ara no ha durat ni deu jornades…
Em pareix lamentable xe, jo com el Llevant no deixe de ser propietat de Villarroel al final podrà amb mi i em llevarà la ilusió.
Prozac
-
A ver ahora que pasa, espero que tengan atado ya a algún entrenador.
Al que tenian que atar es al Villarro. Menuda empanada mental tiene encima.
Cuanto que vamos a echar de menos al cabezón.
-
ara me traen a ese q no tiene ni puta idea
yo esq flipo,este presidente es como el Gil
-
ara me traen a ese q no tiene ni ***** idea
Què Mané no té ni pvta idea?
-
Y cuanto durará Mané????
-
@paperets:
Y cuanto durará Mané????
yo digo ke no se come los turrones
-
ara me traen a ese q no tiene ni ***** idea
Y tu que argumentas al respecto de tu opinión, cuando se dice una cosa se dice el por que, si no te pueden decir IGNORANTE.
¿Conoces la trayectoria de Mané?
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
Sort a Oltra d'ara endavant….
EL ben cert és que no ha tingut sort i tal volta haja sigut per que li venia un poco gran este club; però es jove i li queda molta carrera i amb poc que s'esmere serà n bon entrenador.
-
@www.levanteud.com:
tras escuchar los informes de la Secretaría Técnica
... ...
-
Otro bocazas, como Villarroel.
-
@www.levanteud.com:
tras escuchar los informes de la Secretaría Técnica
... ...