VILLARROEL DIMISSIÓ!!
-
Ara que ja ha destituït Oltra ja deuria anar-se'n tranquil, no hi ha visos de que cumplisca la seua paraula de tindre "president, un director esportiu i un cos de tècnics del club professionals".
Eixa és la única esperança per al futur del Llevant, que se'n vaja Villarroel. Ja ha demostrat sobradament que no és capaç d'oblidar-se de la gestió del club, que no és capaç d'amagar el cap baix terra i dedicar-se únicament a la gestió econòmica per a deixar la gestió esaportiva a gent competent (i no em referisc a Salvador, Calpe, etc.). A la mínima ocasió de recobrar protagonisme, ahi torna Villarroel amb les seues declaracions, les seues rodes de premsa… Però sempre fitxant!
Si l'any passat no va parar de cagar-la una vegada darrere altra, enguany ja ha començat dient que si ell fera les alineacions, l'equip aniria lider.
Tenim al president més incompetent i més inútil de tota la Primera i Segona Divisió i ni encara que fitxaren a Ronaldo acabaría bé l'asumpte.
A mi ja, ni m'enganya, ni em convenç, i el que es pitjor de tot, l'equip cada dia transmet menys ilusió i ja ni un canvi d'entrenador ni els fitxatges que puga fer em faran tornar a confiar en ell. Tot el que isca de les mans de Villarroel ja sona a catxondeo...
VILLARROEL I TOTA LA PANDA DE XUPLADORS DEL POT!!
ANEU-SE'N I NO TORNEU MAI!!
-
El problema estriba en saber si los jugadores le han hecho la cama a Oltra, o si, por el contrario, le estan preparando el colchon al presidente…
-
Como en los mejores tiempos de la Mafia, "Il beso de la Morte" y fuera. El jueves en el Raco d'lolla, fue asi o si mejor lo quereis, lo vendio por un beso a sus discipulos. Con lo grande que podia ser el Levante, si tuvieramos un gran presidente. No el individuo este.
-
Un conegut meu el diumenge (o m'ha dit el dimarts? ara no recorde ben bé, tot i que crec que em parlava del diumenge) va coincidir amb Ramon Victòria i Villarroel a Mora de Rubielos en un restaurant. Sembla que abans o després del dinar s'acostà a la barra i pogué parlar un parell de minuts amb ell. Mai havia parlat amb Villarro, tot i que és abonat de fa un muntó d'anys, doncs bé, m'ha dit textualment "quin tipo més prepotent, estúpid i cara dura el Villarroel". Sembla que el meu amic li parlà de Schuster i la temporada passada, i el rebot de l'amo fou impressionant.
-
Ke te pires Villarro ,YA!!!!!!!!!!!!!!!!1
-
Un conegut meu el diumenge (o m'ha dit el dimarts? ara no recorde ben bé, tot i que crec que em parlava del diumenge) va coincidir amb Ramon Victòria i Villarroel a Mora de Rubielos en un restaurant. Sembla que abans o després del dinar s'acostà a la barra i pogué parlar un parell de minuts amb ell. Mai havia parlat amb Villarro, tot i que és abonat de fa un muntó d'anys, doncs bé, m'ha dit textualment "quin tipo més prepotent, estúpid i cara dura el Villarroel". Sembla que el meu amic li parlà de Schuster i la temporada passada, i el rebot de l'amo fou impressionant.
No creo que fuera nuestro presi , se equivocaria de persona
-
Villarroel, te queremos !!!
-
-
Vinatea,lo que diu el conegt teu,no acabe de entendreu,en lo campexano,simpatic i bona gent,que es el tito Villarro,no en cap en la testa,que li se rebotase cuan li pregunta per el Schuster. ¿Acas no li diria al camata,que el gasto fet en el restaurant per el teu conegut,corria a costa seua?. Tots saben lo explendit que es el fulano.
-
VILLAROEL VETE A LA …..!!!!!!!
-
PEDRO VETE YAAAAAAAAAAAAAAAAA
-
Pedro Dimisión Irrevocabe Ya!!!!
-
-
El otro dia de xarreta con un amigo mio me hacia la siguiente reflexion : ¿te imaginas a DON PEDRONE concursando en el GRAN HERMANO? me quede pensando un momento y vi el fin de mi querido programa , lo que nadie ha podido conseguir , lo conseguiria el en tan solo 1 semana de convivencia.
Pd. El bis a bis con MERCEDES MILA seria para grabarlo en video
-
Villarri i sus nazis a tomar pol culo ya!!!!!!
Força Llevant!!!