Algun lloc on poder vore Localia…
-
Si en sabeu,fiqueu-lo per favor. Si a més està pels poblats marítims,doncs millor…
-
En el bar Casa Polit(cabanyal) fan els partits del Llevant. El que no sé és si agafen Localia però supose que si.
-
Eatà confirmat que a Casa Polit ho fan?
-
supose que el gero (bar geronimo) s. vte de paul 27, també ho fara, ja parlare amb ell
-
I PER CASUALITAT, ALGÚ SAP SI LOCALIA TAMBÉ EMITEIX A BARCELONA? ES QUE VAIG A ESTAR EL CAP DE SETMANA PER ALLÁ I SERIA INTERESANT SABER-HO
-
I PER CASUALITAT, ALGÚ SAP SI LOCALIA TAMBÉ EMITEIX A BARCELONA? ES QUE VAIG A ESTAR EL CAP DE SETMANA PER ALLÁ I SERIA INTERESANT SABER-HO
-
Lliure,saps per fi si Gerónimo fa el diumenge el partit? I a casa Polit? Algú ho sap? Ja sé que soc una mica pesat però és que tinc una vespradeta complicada i he d´organitzar horaris…
-
perdona'm ramalho, ho sabia des d'ahir, en efecte el Jero, m'ha confirmat que obri i que posarà el partit.
Així que tot el que vulga vindre a la seu de la (penya sang granota) ja sapieeeeeeeeeeeee i no tenim loteria
-
a ma kasa
-
amunt
vaomexiteeeeeeeeeeeeeeeeeeee
-
perdona'm ramalho, ho sabia des d'ahir, en efecte el Jero, m'ha confirmat que obri i que posarà el partit.
Així que tot el que vulga vindre a la seu de la (penya sang granota) ja sapieeeeeeeeeeeee i no tenim loteria
yo voy
Y no hay loteria????
-
en aldaya es reunira la peña tirant lo blanc mes informacio en el subforo l`hora de croar