Nuevo foro
-
@Dark City:
Si les investigacions de GRANOTAEXILIAO són verídiques, que jo crec que sí, demane als administradors i moderadors de portalgranota una cosa: canviar el nick de XOTET DE POBLE per XOTET EL POBRE.
Amic Dark: El tio Xotet El Pobre ja m'ha canviat el nom a mi i ara em diu: "URDACIEXILIAO"…. el molt c.abro.
-
@GRANOTAEXILIAO:
@Dark City:
Si les investigacions de GRANOTAEXILIAO són verídiques, que jo crec que sí, demane als administradors i moderadors de portalgranota una cosa: canviar el nick de XOTET DE POBLE per XOTET EL POBRE.
Amic Dark: El tio Xotet El Pobre ja m'ha canviat el nom a mi i ara em diu: "URDACIEXILIAO"…. el molt c.abro.
Encara et passa poc. Això és per juntar-te amb gentola d'eixa calanya…
Enquesta ja!!! XOTET EL POBRE o EL POBRE XOTET ???
-
esta ben clar.
Despres de haver-se declarat un sexeadicte (pero autodidacta) jo crec que li podriem dir: XOTET PALLETER!!

Ja ho se, soc un fill de **ta pero que li vaig a fer?? si vaig neixer al Mediterrani??
-
No em tireu de la llengua, que sabeu que eixireu perdent….

PD: Envejosos.....
-
@XOTET DE POBLE:
No em tireu de la llengua, que sabeu que eixireu perdent….

PD: Envejosos.....
Vinga, Va, Xotet Pobret!!
AFILIA'T AL MOVIMENT GAY … NO SOM "MATXOS" PERO SOM "MUXOS" (que se que a tu et va la marxa"
-
VIVA LA REVOLUCIÒN GAY!!!!!!

-
@XOTET DE POBLE:

Ahi, Ahi. Has dit "gay"; aixo vol dir que al menys, hi existeix una mica de dignitat i classe. Per a altres nomes que series un "maric*" i punt.
-
-
@XOTET DE POBLE:
http://actualidad.terra.es/nacional/articulo/revista_zapatero_situa_influyentes_cultura_588422.htm

Com t'agrada a tu la "mandanga", eh????
si es que…................ NO TENIU SOLUCIO!!
-
@XOTET DE POBLE:

Movimiento gay, tu culo es mi culo !!!