Ajuda/Ayuda
-
Hola.
Com tots vosatres sabeu, yo al principi de temporada deixi un mensage diguent que este any per causes economiques no me tragui el pase.
Com veig que molta gent se
n anira de semana santa i no anira al partit m
agradaria que algu me deixara el seu pase, si definitivament no va al partit.Vaig yo a soles, o siga a soles 1.
Li deixe a canvi el meu rellonge, el dni, les meues claus, jeje, com a mostra de que no vullc furtar-li el pase.
Me dona lo mateix de que puesto en el camp siga.
Es que no vaig al Estadi des de Juny, encara que si que ani a alguns partits del femeni, pero be, tinc el "mono" del Futbol.
Be, moltes gracies a tots, el meu email es saguntisantguillen@msn.com
Moltes gracies, de veritat i un fort abraç.
P.D.: Al igual si algun vol alquilar-me-lo a un preu simbolic tambe acepte.
Hola.
Como todos vosotros sabéis, yo al principio de temporada deje un mensaje diciendo que este año y or causas economicas, no me saque el pase.
Como veo que mucha gente se va de semana santa y no ira al partido, me gustaria que alguien me dejara su pase, si definitivamente no va al partido.
Voy yo solo, o sea, solo 1.
Le dejo a cambio mi reloj, mi dni, mis llaves, jeje, como muestra de que no quiero robarselo.
Me da lo mismo en que sitio del campo sea.
Es que no voy al estadio desde Junio, aunque si que he ido a algunos partidos del femenino, pero bueno, tengo el "mono" de Futbol.
Bueno, muchas gracias a todos. Mi email es saguntisantguillen@msn.com
Muchas gracias, de verdad y un fuerte abrazo.
P.D.: Al igual que si alguien quiere alquilarmelo a un precio simbolico, tambien acepto.
-
Jo yo no no puc puedo per porqué què hi aniré iré, però pero per por ahí ahi hi havia había un un post poste deixant dejando els los passes abonos pel para el diumenge domingo.
-
@Xavier:
Jo yo no no puc puedo per porqué què hi aniré iré, però pero per por ahí ahi hi havia había un un post poste deixant dejando els los passes abonos pel para el diumenge domingo.
¡¡¡Sos un crack Xavier!!!
-
Que cabronaç que eres! / ¡Que cabronazo que eres!
Ma que n'hi ha de bollit en tu! / ¡Mira que hay de hervido contigo!
-
POCO RUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN
-
ma ma molau agradau este akets royo rotyo de traducion traduccion simultanea simultana
xavier sos un krak
-
hombre jaime si el reloj es bueno y les das las llaves de casa,yo creo ke no le importara si no le devuelves el pase xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
era broma
-
@XOTO D'ALBALAT:
Ma que n'hi ha de bollit en tu! / ¡Mira que hay de hervido contigo!Jajajaja, Ma que n'hi ha de bollit en tu! / ¡Mira que hay de hervido contigo!
A vore que vos pareix si fem traduccionsd literals de expresions típiques Valencia-Castellá / Castellá-Valenciá que queden com el cul.
Tornali la trompa al xic! / Devuelvele la peonza al chico!
-
@XOTO D'ALBALAT:
Ma que n'hi ha de bollit en tu! / ¡Mira que hay de hervido contigo!Jajajaja, Ma que n'hi ha de bollit en tu! / ¡Mira que hay de hervido contigo!
A vore que vos pareix si fem traduccionsd literals de expresions típiques Valencia-Castellá / Castellá-Valenciá que queden com el cul.
Tornali la trompa al xic! / Devuelvele la peonza al chico!
Tractar algú com cagalló per sèquia –-> Tratar a alguien como un excremento por via fluvial.
Bajo de la cama tiene la mano Maria ---> Baix del llit te la ma-Maria
-
Gastate 6 puñeteros Euros!!!!
que no pasa nada!!!
solete y a disfrutar en el campo....
-
Que ta paregut, Morrut. Que te ha parecido Carmen de Mairena?
No sigues panoli ¡¡¡. No vayas detras del pan con aceite.
-
@negu_gorriak:
hombre jaime si el reloj es bueno y les das las llaves de casa,yo creo ke no le importara si no le devuelves el pase xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
era broma
jajajajajajajajaja XDDD
-
Che i si no, estalvía dinés el dissabte per la nit y el diumenge a l'estadi nano. Per un cubata menys no passa rés collons. Tot siga per el Llevant.