PER FI UN ENTRENADOR SOLVENT
-
“Creo en el entrenador trabajador antes que en las palabras vacías”
El técnico considera que el Levante es un grande, da la misma importancia a dirigir a un juvenil que al Madrid y su deseo es reducir la actual plantillaI es que tampoc fa falta ser un premi Nobel per a saber que si estàs pagant 4 fitxes com Congo, Reggi, Manchev i Javi Rodriguez, és millor pagar-ne dues de més calitat i tindre millors jugadors.
És el que jo demanava inclús l'any passat. Que Sergio Garcia tenia un passa perquè era jove i amb projecció i una aposta del club (que pot eixir bé o mal, però aposta de jugador de 20 anys sempre és interessant).
Crec que una plantilla de 25 per al nostre club és una barbaritat i una pèrdua de diners, una manera de tapar eixida a jugadors de la cantera…
-
En quant a treball crec que amb Oltra no podem tindre queixa. Ja va demostrar-ho en el Llevant B. En quant a la política de fitxatges, poca cosa han tingut a vore els entrenadors fins ara. El que pareix clar, o al menys això vaig entendre jo, és que amb Mané la cosa canviarà i participarà també de la planificació de la plantilla.
-
En quant a treball crec que amb Oltra no podem tindre queixa. Ja va demostrar-ho en el Llevant B. En quant a la política de fitxatges, poca cosa han tingut a vore els entrenadors fins ara. El que pareix clar, o al menys això vaig entendre jo, és que amb Mané la cosa canviarà i participarà també de la planificació de la plantilla.
A ver si se empieza a ver en enero.
-
@Mané dixit:
–¿Habrá cambios en diciembre?
–Una plantilla de fútbol tiene que estar abierta a mejorar su calidad. Cuando hay una cantidad importante, el jugador sufre una desmotivación porque no juega. El otro día se lo propuse al presidente y hemos quedado en hablar del asunto.Açó diu prou. Sembla que algun canvi hi haurà tant d'altes com de baixes. A més, si és veritat que deixaran fitxar a Mané segur que porta algo que realment ens fa falta i no per a fer bulto.
-
Açó diu prou. Sembla que algun canvi hi haurà tant d'altes com de baixes. A més, si és veritat que deixaran fitxar a Mané segur que porta algo que realment ens fa falta i no per a fer bulto.
Espere que es donen 5 o 6 baixes i amb els diners que s'estalvien de fitxa puguen dur a 2 o 3 bons que milloren molt el nivell.
-
@maulet78:
Açó diu prou. Sembla que algun canvi hi haurà tant d'altes com de baixes. A més, si és veritat que deixaran fitxar a Mané segur que porta algo que realment ens fa falta i no per a fer bulto.
Espere que es donen 5 o 6 baixes i amb els diners que s'estalvien de fitxa puguen dur a 2 o 3 bons que milloren molt el nivell.
Quines 5 ó 6?
-
Pues dels puntes jo llevaria a 2 i en duria a 1, que trie la secretaría tècnica. Suposant que confien en Manchev que es queden amb ell i amb Reggi que és bon rematador.
Congo i Javi Rodriguez sobrarien.
Dels mitjoscentres veig que sobra algú: Diego Camacho, N'Diaye, Nagore, Sandro, Tello i Vladi no és massa gent per a la mateixa posició?
Amb 3 o com a molt 4 jugadors per a eixa posició sobra. Per exemple dos més físics com Diego Camacho i N'Diaye, Sandro com a mig de creació (a mi no m'agrada però estic suposant que la secretaría tècnica aposta per ell) i Tello com a aposta de futur.
Nagore i Vladi sobrarien.
Luismi Loro no va a tindre ni oportunitats a partir d'ara, per a que el vols? També sobraria. Jo si que li donaria oportunitats però recalque tot es un suposar.
I Aizpurua? Per a que vols un porter de 34 anys, que tampoc és que haja sigut Khan ni Schmeichel per molt que caiga bé, quan estàs donant-li tota la confiança a Cavallero? Home, pot tindre el rol de suplent i au, però podrien fitxar a algú amb més projecció.
Porters (2): Cavallero i Manu.
Laterals (3): Descarga, Ceballos i Harte.
Centrals (4): Alexis, Culebras, Jesule i Lombardi.
Mitjos centres (4): Diego Camacho, N'Diaye, Sandro i Tello.
Extrems (3): Juanma, Ettien i Courtois.
Mitjapunta (2): Riga i Carmelo.
Daventers (3): Manchev, Reggi i un fitxatge bò.
Queda una plantilla de 20 dels que ja estan i un davanter centre bò.
D'aquesta hipotètica plantilla encara es pot agafar a Jesule i borrar-lo del projecte i fitxar a algún central, que ja està entrant en edad i per molt bé que caiga ens interessa començar a tindre a gent que en el cas de pujar servisca.
I a dia de hui hi ha ben pocs… Però ben pocs... Riga crack, Congo mega-crack i lo que vullgau, però esta plantilla en Primera servix ben poc...
-
@maulet78:
¿Quien ha dicho que se ahorran al dar bajas?
AQUÍ NADIE PERDONA NADA DE LO QUE ESTA FIRMADO.
Cuando se rescinde un contrato se suele pagar hasta el último euro, salvo que sea por conveniencia del interesado que causa baja.
Así que si damos 5 o 6 bajas HAY QUE PAGAR.
De todas formas si eso es BUENO PARA LA PLANTILLA por que no crea mal ambiente, pues mejor.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
@maulet78:
¿Quien ha dicho que se ahorran al dar bajas?
AQUÍ NADIE PERDONA NADA DE LO QUE ESTA FIRMADO.
Cuando se rescinde un contrato se suele pagar hasta el último euro, salvo que sea por conveniencia del interesado que causa baja.
Así que si damos 5 o 6 bajas HAY QUE PAGAR.
De todas formas si eso es BUENO PARA LA PLANTILLA por que no crea mal ambiente, pues mejor.
¡¡¡Macho Llevant!!!
Estoy de acuerdo contigo Levante39…si se rescinden contratos hay que pagar los honorarios hasta el final del contrato!.Los jugadores aqui tienen la ventaja.
-
acordaros de rubiales