ENTRADES A 3 EUROS PER A ABONATS
-
Crec que la iniciativa que va haver contra el Madrid, de vendre una entrada a 3 euros per abonat, és una bona iniciativa.
Si la pretensió és fer llevantinisme, hi ha dues opcions, o que la gent vinga pel seu propi pes (ja siga pagant 12 euros o amb entrades debades) o que vinguen acompanyades per un llevantinista abonat. Donat que el sentiment a uns colors sempre s'ha transmés de persona a persona (pare a fill, avi a net o amic a amic), la segona opció és per a mi la millor.
Tampoc dic que es faça tots els partits, però de tant en tant pot anar bé.
Vosaltres què penseu?
-
Jo també recolze les entrades a 3 € però NOMÉS per a abonats. Hui en dia els clubs de futbol no viuen del taquillatge de cada setmana. I al menys saps que la gent que vaja té algun tipus de vincle llevantinista.
-
Jo també recolze les entrades a 3 € però NOMÉS per a abonats. Hui en dia els clubs de futbol no viuen del taquillatge de cada setmana. I al menys saps que la gent que vaja té algun tipus de vincle llevantinista.
Pense igual.
El que passa es que si ho feren tots els partits podria donar-se el cas de que Dos que anaren junts al camp, un es traguera l'abonament i l'altre a entrades de 3 euros, amb lo qual els eixiría més barat 1 pase és entrades que 2 passes.
un de cada 3 partits no em semblaría mal.
-
Jo crec que ara que s'ha trobat una iniciativa que no és la de regalar entrades a xotos o gent que va al camp a burlar-se, deurien explotar-la un poc més.
-
pues si, lo del año pasado y anteriores era vergonzoso.
-
Esas entradas pertenecen a cualquier sector. Me explicó da igual el precio de gol que el de tribuna???
-
Esas entradas pertenecen a cualquier sector. Me explicó da igual el precio de gol que el de tribuna???
No, no dona igual. Contra el Castilla tragueren una relació de preus per zona on la més barata,gols baixos, valien 3 euros(a d'això es referix Dark). La de tribuna crec que valia 12 euros, com una de gol baix en situació normal.