Porke mi targeta amarilla????
-
No lo entiendo.Si me lo podeis explicar??
-
Razón de la amonestación:
insultos al usuario ULTRASLUD: comeme el nabo, capullin fascista de mierda
-
@Moderadores PG:
insultos al usuario ULTRASLUD: comeme el nabo, capullin fascista de mierdaInsultos???Yo creo ke kuando se dice una verdad no se insulta ,pero bueno si asi lo veis ….....
-
De todas maneras intentare ke no vuelva a pasar ,pero hay cosas ke me encienden.LO SIENTO
-
Hombre patxi, un insulto es un insulto, si no estabas de acuerdo con el usuario UL hay privados que os vienen de puta madre, hay ke saber insultar para evadir la amarilla.
PD: me cago en la lexe… yo aún no he aprendido!
-
@Moderadores PG:
insultos al usuario ULTRASLUD: comeme el nabo, capullin fascista de mierdaJo crec que considerar el cibersexe de caire homosexual com a un insult demostra que els moderadors són uns homòfobs de cuidado…
Força Llevant!!
PD: No a la tarja de Patxi!!! Moderadors Homòfobs!!
-
moderadores YO CREO QUE ES ROJA DIRECTA
-
Jo expulsaria a Patxi per connivència amb el feixisme del fòrum.
-
@Lineker:
És de veres, jo crec que els hi dona "cantxa" a posta. Jo crec que Patxi és l'altre nick de Rolf, i tots dos la mateixa persona
-
@Lineker:
És de veres, jo crec que els hi dona "cantxa" a posta. Jo crec que Patxi és l'altre nick de Rolf, i tots dos la mateixa persona
L'altre dia li preguntava jo a Rolf per què no venia al sopar forero i Rolf em va contestar "Si va patxi jo no vaig". Ara ho entenc tot…
-
ke gracisillos estamos eh….......
ROLF!!!!!!!!!!! mira lo ke dicen ........
-
PATXI, OJO QUE NO SOY FRANQUISTA, PERO NO ME PARECE BIEN QUE SAQUES EL AVATAR DE UNA PERSONA AGONIZANDO…TU MISMO SI TE CREES GRACIOSO POR ESO
-
@docobo:
PATXI, OJO QUE NO SOY FRANQUISTA, PERO NO ME PARECE BIEN QUE SAQUES EL AVATAR DE UNA PERSONA AGONIZANDO…TU MISMO SI TE CREES GRACIOSO POR ESO
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Sin comentarios.........
Lo iba a cambiar ya!!.Pero viendo ke te mola estara otra semanita mas.....
-
@docobo:
Si no t'agrada qualsevol avatar, tens l'opció d'ignorar a qualsevol usuari.
Per cert, patxi, l'avatar mola…
-
@docobo:
Home, ell estigué 40 anys mirant com agonitzavem la majoria de patidors, perquè estiguen un parell de setmanes veient com va agonitzar ell tampoc no crec que passe res, tot i que a mi em dona "juju" vore'l.
-
@docobo:
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Sin comentarios.........
Lo iba a cambiar ya!!.Pero viendo ke te mola estara otra semanita mas.....yo soy tu y me lo dejo siempre
-
@haeleken:
@docobo:
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Sin comentarios.........
Lo iba a cambiar ya!!.Pero viendo ke te mola estara otra semanita mas.....yo soy tu y me lo dejo siempre
Patxi franquista!!!
Força Llevant!!