Viatge a Eibar.
-
El pròxim 4 de juny a manca de tres partits per al final de la lliga el Llevant UE juga a Eibar.
L'associació està preparant eixe històric desplaçament.
Serà cap de setmana, eixida divendres 2 de maig després de sopar, fent nit a l'autobús, direcció a Donosti. Dia en Donosti, nit en un Hotel (de preu assequible) i a l'endemà desplaçament després de dinar a Eibar a vore el partit. Tornada després del partit.
Aquells que vullgueu anar-hi heu de preinscriure-vos. Hi han places limitades i tindran dret a la plaça tots els preinscrits, els que s'apunten més tard passaran a estar de "reserves" per si es produeix alguna baixa.
En el moment tinguem el preu definitiu s'informarà i es farà un avançament per fer les reserves d'Hotel i demés.
Animeu-vos ¡¡¡
9.- Vinatea i 8 més ja confirmats de la Penya Tòtil.
11.- Patxi (2)
-
De mayo o de junio???
Yo me apunto ya!!
-
yo si quiero ir
-
Yo me debo un viaje, así que contad conmigo
P.D: Konsul ahi te quiero ver que hay que hacer un viaje como toca
-
Jo no vaig a poder anar Em pilla de ple en época d'examens.
-
Esto es prevision. Lo demás es cuento.
-
-
Casi seguro que será el finde del Viñarock. Aún falta mucho para que os pueda decir algo.
-
buuufff … sólo por comer en donosti ya vale la pena... aunq no creo que pueda ir...
-
Sin acritud a este mensaje pero nose yo creo que subiermos la ultima jornada fuera de casa….es decir en el campo del Lleida,ojala sea en Eibar si es asi yo me apuntaria a estos dos viajes con los ojos cerrados,un saludo.
-
Sin acritud a este mensaje pero nose yo creo que subiermos la ultima jornada fuera de casa….es decir en el campo del Lleida,ojala sea en Eibar si es asi yo me apuntaria a estos dos viajes con los ojos cerrados,un saludo.
Si señor, solo hay que desplazarse a lo fácil, donde se puede ascender sino dónde está la gracia -->