Esperanza - Sueca United.
-
Esperanza
Sueca UnitedSegun fuentes dignas de todo credito , en el Esperanza jugaron Etto y Ronaldinho y en el Sueca United , Cavallero.
Maulet , sin acritud , de buen rollito
-
Por cierto, ¿por cuantos perdisteis Maulet?
-
creo que se llevaron la docenita
por cierto no se si el periodico estaba mal, supongo que si, porque pone que el eterno rival le gano al lider 8-0. Maulet dinos que no, que no puede ser
-
Jo estava de baixa
12-0 va ser el resultat final, acabe de parlar en Wael el porter i m'ha dit que va fer un partidàs i moltes parades de mèrit i va evitar una golejada major!
Amunt Wael!
-
Tranquilo que sois el Barcelona de Primera Regional.Ascendeis seguro!!!.
-
@Konsul:
por cierto no se si el periodico estaba mal, supongo que si, porque pone que el eterno rival le gano al lider 8-0. Maulet dinos que no, que no puede ser
En quin diari ho has vist? En el Levante-emv també posava que havia guanyat 8-0.
Maulet no diu res
-
En la web de la Federació Valenciana de futbol encara no estan les actes per tant no se com van quedar.
Però sou una colla de pardillos, això no cal ni desmentir-ho xé, si s'haguereu preocupat de mirar el rival del Sporting és el Picassent B, els líders… Encara no han perdut en tota la temporada i ara aniran a Riola i perdran 8-0 contra el coocoliste Sporting de Sueca.
Ai mare quina colla de drogadictos!
Sense comentaris, cuadrilla de Maikels Robinsons!
El pròxim diumenge es decidirà el colista en solitari, perquè és el gran derbi! Sueca United-Sporting de Sueca a les 15:30 en Municipal de El Perelló. No és per res, però això sí que serà futbol total i es vorà un partidàs. Feu paperets i tot…
De totes formes ací vos pose l'adreça de la Federació on publiquen els resultats oficials, heu d'anar a 2ª Regional Grup 9 i això és la informació oficial.
-
¿Tan poco nivel ahi en Sueca que los dos equipos os peleais por no ser colista?
-
¿Tan poco nivel ahi en Sueca que los dos equipos os peleais por no ser colista?
Granotaman, el Sporting té poc nivell la veritat, però el Sueca United és un grup de promeses impresionant. Som gent amb molta projecció, potencials Leos Messis casi tots, rapids, amb bon toc de baló i molt disciplinats tàcticament. Ens perjudica clarament que en 2ª Regional no hi ha cap camp en condicions, perquè a nosaltres ens posen a 3ª i en un parell d'anys estem lluitant per l'ascens a Primera!
Vos torne a recordar que este DIUMENGE A LES 15:30 és el gran derbi entre SUECA UNITED-SPORTING DE SUECA en el nostre feudo: el Municipal del Perelló. La gent que tinga un poc de idea de futbol i haja jugat alguna vegada (i no soles es dedique a estar en una grada criticant a Harte) sabrà que serà un partidàs. No falteu!
-
Entonces si sois un club de ese gran nivel podria fichar yo, lo que pasa es que lo tendria crudo porque mi competencia seria Wael, y me sabria mal dejarlo en el banquillo
A ver si va algun ojeador del Levante y negociamos un trueque Sandro-Maulet, seguro que el Levante saldria ganando en la operacion, aunque el Sueca United lo llevaria claro
-
vaya horas de jugar
-
podria fichar yo, lo que pasa es que lo tendria crudo porque mi competencia seria Wael, y me sabria mal dejarlo en el banquillo
Això és completament impossible, Wael és el Iker Casillas de la categoría i ha rebutjat altres ofertes pels seus amors al club. Wael és la peça clau del United.
WAEL SELECCIÓN!
A ver si va algun ojeador del Levante y negociamos un trueque Sandro-Maulet
Estavem salvats! Jo correc més que Sandro!
Mare meua seria una parella de mitjos centres de lujo: Diego Camacho-maulet! No vull ni pensar-ho!
-
I collo! Estic poc solicitat!!!