La Delegació de Penyes va a fer algo per la Copa del 37?
-
Pregunte açò perque ara mateix no recorde cap acció en defensa del reconeixement de la copa del 37.
El que està clar és que la Delegació recull a la major part de les penyes (unes 40 més o menys) i encara no els he vist ni una pancarta, ni una convocatòria de protesta, ni res de res.
En canvi la Associació de Penyes que algutina només a 6 o 7 penyes si que trau tots els partis una garan bandera per demanar el reconeixement de la copa i fins i tot un dia desplegaren una inmensa pancarta que ocupaba gran part del fons Alboraia.
Passa el temps i el club no dona mostres de fer res útil per a que obtingam el reconeixement, i si no es mou el club, els aficionats deuriem de fer pressió per a que ens escolten i ens facen cas.
No seria hora de que la Delegació fera algo per aglutinar a tota la afició, ja siga preparant un banderó gegant que es desplegara a la grada central, o fent una convocatoria abans d'un partit (per dir algo)? Realment estàn interessats en el tema o passen?
-
@Ramon 1909:
Pregunte açò perque ara mateix no recorde cap acció en defensa del reconeixement de la copa del 37.
-
No ho havia vist. Sabeu si s'ha fet ressò algum mitjà de comunicació de premsa escrita?
Em sembla molt bé que la Delegació es posicione a favor, de fet d'això si que tenia constància des de fa un temps. El que em sorprén és que no hajet fet cap acte a l'estadi per a implicar un poc a l'afició ja siga fent algun tifo, pancarta, octavilles per a que la gent sapiga el que es la copa del 37, concentració abans d'un partit … i pense que ja toca.
-
Totalment d'acord en Ramón. Que es penge això en internet no és que faça gran cosa la veritat. Això ho veuen 4 que tenen internet i au.
M'agradaria vore si realment la Delegació es desmarca de la directiva en este tema o sols és una cortina de fum. No estaria de més fer una reivindicació de la Copa en l'estadi amb una gran parcarta en grada central. L'any passat amb la protesta dels àrbits si que es donaren presa en fer algo.
-
@Ramon 1909:
No ho havia vist. Sabeu si s'ha fet ressò algum mitjà de comunicació de premsa escrita?
Crec que sí va ser enviada als mitjans de comunicació..el que facen ells amb ella…ja es cosa seua
Totalment d'acord en Ramón. Que es penge això en internet no és que faça gran cosa la veritat. Això ho veuen 4 que tenen internet i au.
M'agradaria vore si realment la Delegació es desmarca de la directiva en este tema o sols és una cortina de fum. No estaria de més fer una reivindicació de la Copa en l'estadi amb una gran parcarta en grada central. L'any passat amb la protesta dels àrbits si que es donaren presa en fer algo.Home jo també crec que si les penyes estagueren d´acord es podria fer algo. Encara hi ha temps
-
M'agradaria vore si realment la Delegació es desmarca de la directiva en este tema o sols és una cortina de fum. No estaria de més fer una reivindicació de la Copa en l'estadi amb una gran parcarta en grada central. L'any passat amb la protesta dels àrbits si que es donaren presa en fer algo.Exactament, si es va poder fer algo amb el tema dels arbitres amb gran cel.leritat, no veig perque no es podria fer algo per la copa.
Actualment no es poden fer tifos de cartolines, ja que hi han molts buits, però pense que lo ideal sería fer alguna pancarta o megabandera que es poguera traure tots els partits.
Ara mateix em ve a la ment una que trauen els de Tirant lo blanch als desplaçaments.
No seria posible crear una pareguda i desplegarla a tots els partits de casa?.
El fons alboraia ja està prou implicat, ara falta que s'intente implicar a la resta del camp fent pancartes , banderons…
-
bueno yo ya he comentado alguna vez que podeis contar con la peña tirant lo blanc y con la hora de croar para lo que sea, por cierto hoy hemos hablado del tema de la copa en el programa, a ver si entre todos, incluida la delegacion y el apal nos ponemos a remar en la misma direccion, mañana tenemos reunion de la peña a ver si nos curramos una pancarta pero seria no para este domingo pero para el proximo partido
-
@warcry:
bueno yo ya he comentado alguna vez que podeis contar con la peña tirant lo blanc y con la hora de croar para lo que sea, por cierto hoy hemos hablado del tema de la copa en el programa, a ver si entre todos, incluida la delegacion y el apal nos ponemos a remar en la misma direccion, mañana tenemos reunion de la peña a ver si nos curramos una pancarta pero seria no para este domingo pero para el proximo partido
A vore si es veritat!
La veritat és que la penya Tirant és de les més actives a hores d'ara, sempre animant a casa i desplaçant-se quasi sempre fora. Fan falta pancartes a Orrios a favor de la copa i així poc a poc s'anià contagiant la gent.
-
clar que si , tots junts, ens estem jugant el trofeu més bonic que mai ha guanyat ningú, perquè el que està clar és que serà un trofeu aconseguit gràcies a l'afició ( a veure qui ha aconseguit un trofeu així), vinga fem-lo per aquests llevantinistes que es van deixar els ous en l'any 37
¡¡¡ENDAVANT¡¡¡¡¡¡¡¡¡
¡¡¡LA COPA ES NOSTRA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡