SEGUN MD COLSA ESTA YA CASI FICHADO
-
Segun md colsa ya esta casi fichado.
Ojala sea asi porque es un gran jugador.
-
Gran fichaje si se concreta, si señor
-
A lo mejor no nos viene mal y Sandro se queda en su casa los domingos, pero la pareja Colsa Nagore es algo nefasto, como ya se comprobó en el pasado.
-
me alegro mucho,a ver si viene
-
Pues ójala venga porque es un muy buen jugador,que seguramente nos equilibraria el centro del campo.
Ojala.
-
El fitxatge de Colsa suposaría un problema més que una solució per a l'equip.
Primer que res Mané ja ha dit que la seua prioritat es deixar una plantilla d'entre 20 i 22 jugaodors. Per a això s'han de donar 4 o 5 baixes i no fitxar a cap jugador.
Damunt el fitxatge de Colsa seria per a una posició en que estan: Diego Camacho, Sandro, N'Diaye, Nagore i Tello (Vladi pareix que se n'anirà).
Colsa era una jove promesa i quan el va fitxar el Atletico era un projecte de futur, però ara ja ha demostrat el que tenia que demostrar i si no recorde mal en Segona Divisió va jugar amb el Atletico i no va despertar passions, al contrari.
-
Este no es aquell intentarem fitxar i digué allò de que a un equipo de mierda no queria ir o algo aixina????
A este tio no el vull ni regalat.
-
En Radio Marca acaben de dir que va al Valladolid casi segur.
-
Prefiero que no venga, no creo que sea lo que necesitamos.
-
Pues yo no quiero a eso en mi equipo tiene pinta de paquete pero del 15…que se vaya a correos haber si lo mandan a otro lado.
NO A PAQUETONES!!!