L'ONZE IDEAL COMENÇA A TINDRE COS.
-
Sembla que Mané ja té un 11 inicial clar. El més importat crec que ha sigut l'aposta que fa en defensa. La linia de 4 amb Deskarga-Alexis-Jesule-Harte comença a funcionar i ja du dos partits amb 0 gols i fins i tot Cavallero comença a parar balons. Cadascú comença a assolir el seu rol on per exemple Harte llança les faltes o corners i Alexis remata. En el mig del camp el doble pivot Sandro-Camacho cada vegada és més fort i contundent i la parella Riga-Congo pareix que també comencen a entrendres i a funcionar. Les úniques variants les veig en les bandes encara que pareix que per la dreta Ettien és indiscutible, en l'esquerra és on més canvis es fan. Però jo crec que Carmelo és l'ideal per a eixa posició encara que Juanma tampoc ho del tot malament i això que cap dels dos és esquerrà.
Si este 11 agafa confiança i les coses ixen bé ens pot donar alguna alegria.
-
Les posicions més ben definides són porteria i defensa.
El doble pivot està clar que serà per a Sandro i Camacho, encara que no descartem que Mané comence a donar minuts de veritat a Tello i en cas de lesió o sanció de Sandro puga estrenar-se com a titular. Si cau Camacho posarà a altre més fort com Nagore.
Ettien pareix que es titular en banda dreta i l'esquerre serà per a Carmelo i Juanma, ja que no conta amb Courtois ni Luismi.
Riga serà el mitjapunta i Congo titular encara que confie que Manchev o Javi Rodriguez s'entonen i el lleven de la meua vista. Es pensarà que es Eto'o fent remats de taconet o que? Quin ninot! Preferisc que la encale d'una sabatada a que li pare el porter tal mariconada.
Per a mi les baixes que intentarà donar segures ara en desembre són: N'Diaye, Courtois, Vladimir, Luismi Loro i Reggi.
-
@maulet78:
Per a mi les baixes que intentarà donar segures ara en desembre són: N'Diaye, Courtois, Vladimir, Luismi Loro i Reggi.
¡¡¡¡¡Ostia esperem que no !!!!!!.
Jo espere que Ndiayé, Cousteau i Reggi continuen.
Espere que Manchev fota el camp rapidament i lo de Vladimir i Luismi Loro o puc entendre pero no compartir.
Un altre que m´agradaria que descartaren es a tronquet Nagore.
-
@Fonseca 5:
@maulet78:
¡¡¡¡¡Ostia esperem que no !!!!!!.
Jo espere que Ndiayé, Cousteau i Reggi continuen.
Espere que Manchev fota el camp rapidament i lo de Vladimir i Luismi Loro o puc entendre pero no compartir.
Un altre que m´agradaria que descartaren es a tronquet Nagore.
Pues no te queda ni na….
-
yehhh y de los fichajes no se habla,, porque habra,,, digo yo,,, por lo menos en la delantera,,,
""GASTAT ELS DUROS HOME"" y fes un bon fixage eixina en un poc de sort ya laprofitem pa l'any que ve
-
cuestion de logica:
quitas a un mal jugador de la defensa que juega de central y en tres partidos que juegan juntos dos centrales que se conocen: en dos partidos la porteria a cero.
parece que han vuelto los pelaos. bien bien bien!!!
el portero ni es tan malo ni es tan bueno como se decia, sigue siendo un buen portero, ni mas ni menos.
en el centro del campo tenemos un problema, gordo. los laterales no defienden, y sandro menos. asi que a camacho le toca hacer todo el trabajo sucio.
contra equipos flojetes y demas la cosa puede salir bien, contra equipos que toquen y sean medianamente buenos, ya veremos (eso equipos como el recre, el xeres…).
la delantera con congo mejora algo, ojo, no es la hostia pero algo es algo. y riga a dia de hoy parece ser lo mejor del equipo en cuanto a mter goles.
me sigue faltando algo...no me acaba de convencer del todo, pero la cosa va bien, me dan otras sensaciones...quiza se pueda hacer algo...