LLEVANT-VALENCIA-VILA-REAL
-
El Valencia Cf i els valencianistes sempre hem tingut complexe respecte al Real Madrid i el Barça, perque hem patit el mateix que el llevant respecte al Valencia CF, o siga, DISCRIMINACIO.
¿Apareix el Valencia Cf en A3 o en TV1?, puix no, ¿Apareix el Llevant en TVV?, puix tampoc.
I d´aixo vos parle, de que mosatros ya hem deixat a un costat els complexos del Barça, i ara estem intentant superar els del Madrid, puix el Llevnt igual, teniu que lluitar front a la discriminacio pero no front al Valencia CF com a institucio. EL VOSTRE ENEMIC, A DES DE L´ANY QUE BE YA NO ES EL VALENCIA CF. Mireu el Vila-Real, que tambe patia la discriminacio, poquet a poquet a anant "fent camí", i a dia de hui, als valencianistes mos fotren fent els partits de la UEFA del Valencia CF i el Vila-Real al mateix temps. AIXO ES EL CAMI BO.
Per la nostra part, els valencianistes tenim que pensar que sou "germans menors", els perdedors, i tenim que reconeixer que ya esteu en primera, i que ya no som més (si es que alguna volta ho hem segut).
Per cert, ¿per qué hi han senyeres pancatalanistes pro-Paissos Catalans en el vostre estadi?, ¿l´odi deportiu se exten a l´ambit politic?, ¿els del llevant no esteu orgullosos de ser valencians?.
VINGA GERMANS, L´ANY QUE BE HI HAURAN TRES EQUIPS EN LA UEFA !!!!
-
@mestre_blau:
Per cert, ¿per qué hi han senyeres pancatalanistes pro-Paissos Catalans en el vostre estadi?, ¿l´odi deportiu se exten a l´ambit politic?, ¿els del llevant no esteu orgullosos de ser valencians?.
Perque el llevant es molt plural i tenim de tot.
-
volia dir que els valencianistes tenim que deixar de pensar que sou els "gemasn menors". Perdo.
"Per la nostra part, els valencianistes tenim que pensar que sou "germans menors", els perdedors, i tenim que reconeixer que ya esteu en primera, i que ya no som més (si es que alguna volta ho hem segut). "
-
@mestre_blau:
¿Apareix el Valencia Cf en A3 o en TV1?, puix no, ¿Apareix el Llevant en TVV?, puix tampoc.
Los Valencianistas pagan con sus impuesto A3?
Pagamos los Levantinistas Canal 9 con nuestros impuesto?Como diria Alejandro Sanz .... No es lo mismooooo
-
D´aixo no te laq culpa ni el Valencia Cf ni els valencianistes, o xotos com vullgau. La culpa la tindrá els que porten TVV, ¿no?.
Loq ue vos vullc fer arribar es que el sentiment dels valencianistes cap a vosatros es el mateix que tenim als del vila-real, de germanor, i en el vostre foro tan sols puc vora odi cap al Valencia CF. Segurament este odi desapareixerà quan vos ya en primera torneu a tindre força en tots els puestos, i voreu que el vostre enemic som mosatros.
Per cert, ¿per que en les images que vos poseu baix el nom no poseu images positives i de felicitat per que el llevant torna a primera, i utiliseu images per a fer-mos mal als valencianistes?. ¿VOS DONEU CONTER DE QUE DEIXEU D´ANIMAR AL LLEVANT PER FER MAL AL VALENCIA?.
Che, yo espere que quan es jugue en el vostre estadi el llevant-Valencia els foristes d´açi em convideu a una copeta o algo. Lo que no voldria es tindre que anar en por, en el meu germà menut per si mos fan algo per portar els colors del Valencia CF.
QUE TOTS SOM VEINS, QUE TOTS SOM VALENCIANS.
P.D. ¿QUE PROPONDRIEU PER A FER DESAPAREIXER L´ODI QUE TENIU AL VALENCIA CF?, PODRIEM FER ALGUNA TROBADA EN ALGUN PUESTO, O PER INTERNET….
P.D. YO ANIRÉ EN VOSATROS PER A CELEBRAR L´ASCENS.
-
-
mestre blau pirate a tu foro nano, k esas tonterias ya las tenemos muy escuchadas!!!! y la verdad lo k penseis los "valencianistas" XOTOS, nos da exactamente igual y la verdad nuestro repetabla nombre no lo mezcles kon el del villafilial k me da ganas de bosar kada vez k lo veo!!! enga pa tu foro k nosotros no molestamos en el tuyo.
-
Oye mestre_blau para mi eres un personaje de rinti
-
este bastante conseguido por cierto.
-
ENHORABUENA POR TÚ EXPOSICIÓN MESTRE BLAU, CON ESE RESPETO, MIS PUERTAS LAS TIENES ABIERTAS.
POR CIERTO, EVIDENTEMENTE LOS LEVANTINISTAS SOMOS VALENCIANOS Y SOLO HAY UNA BANDERA ANTICONSTITUCIONAL EN EL ESTADIO QUE ES UN 0,01 DE LA REPRESENTACIÓN DE NUESTRO CLUB.
YO ODIO ESA BANDERA, LO QUE PASA ES QUE D. PEDRO VILLAROEL NO TIENE LO QUE HAY QUE TENER PARA RETIRARLA DEL CAMPO.BUENO LO DICHO, GRACIAS POR TUS DESEOS DE ASCENSO Y UN FUERTE ABRAZO.
VIXCA VALÈNCIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Bueno pues nada amigos, si no me quereis, me voy. Pero que conste que jamás he querido molestar, sólo he querido felicitaros y compartir vuestra alegría, que al fín y al cabo es la de todos los valencianos.
Sé que los radicales, los que no quereis ni hablar educadamente, no representais al levantinismo, y gracias a Dios, cuando esteis en primera y los valencianos vuelvan a animarse y acudan a animar al Levante, vosotros, ya no series numéricamente representativos.
Insisto pese a los 4 intolerantes que desmerecen una afición histórica como es la vuestra, que debemos unir aficiones (excepto en los derbis )
¿Sabeis?, el abuelo de mi novia, en paz descanse, era levantinista aférrimo, muy conocido por sus vecinos de el Cabanyal, pero no por ello odiaba al Valencia CF. Era un hombre cuerdo y respetuoso. Éste es el tipo de gente que debe volver al estadio. Vosotros los eternos victimas no haceis ningún bien a una institución ya casi centenaria. Ya sois equipo de primera, ya no sois victimas, ahora sois parte de la mejor liga del mundo, dejar los discursos caducos y empezar a trabajar en positivo para el Levante.
Yo he venido ha hablar del Levante, y creo que este es el mejor foro de dicho equipo. Yo no he obligado a nadie a que me conteste, de forma que los que me habeis dicho de todo, simplemente podíais no haber contestado, porque estoy seguro que sí hay levantinistas que quieren hablar de fútbol, y de la fuerza del fútbol valenciano.
LUEGO OS QUEJAIS DE QUE EL CAMPO NO SE LLENA. AHORA REFLEXIONAR Y LEER LOS MENSAJES QUE LE DEDICAIS A UN CHICO QUE SE INTERESA POR VUESTRO EQUIPO.
Bueno, pues nada, me piro del foro, pues yo quiero hablar de fútbol y no me apetece entrar en discusiones absurdas con gente que usa la violencia verbal, la amenaza y el insulto com herramienta de comunicación.
ENHORABONA I..... FORÇA LLEVANT
¡VIXCA VALENCIA!
¡VIXCA EL VALENCIA CF!
¡VIXCA EL LEVANTE UD!
¡VIXCA EL VILA-REAL!P.D. Ahorraros los insultos pues no voy a volver, para leerlos. Suerte.
P.D.2. vtemalpuente, espero que algún día el Levante UD vuelva a tener mayoría de aficionados como tú, para que deis el nivel que merece esa institución. Debeis aislar a los radicales, a los pancatalanistas que insultan con sus símbolos a los valencianos.
-
El buen granota es antivalencianista
-
@Felipe:
Oye mestre_blau para mi eres un personaje de rinti
Salutacions des de Picanya, prop de València (Horta Sud) i tots els dies parle amb mòbil (telèfon portàtil) amb la meua dona.
-
mira mestre blau , en nuestro estadio hay banderas y revindicaciones varias.
Sí es cierto, porque la gente no está encasillada y respetamos todos los pensamientos .
Lo que nos une es nuestra pasión por el levante.
También te diré que el estadio cada día más recoge nuevos colectivos de inmigrantes que llegan a trabajar a la ciudad.
Creo que todos tenemos cabida .
Gran parte de vuestra afición lleva toda la vida despreciándonos , como comprenderás no sólo harían falta paellas gigantes , también sal de frutas para la digestión.
Si conseguimos subir a primera (que aún no está claro),espero que la familia granota lo disfrutemos a nuestra manera
-
@mestre_blau:
Bueno pues nada amigos, si no me quereis, me voy. Pero que conste que jamás he querido molestar, sólo he querido felicitaros y compartir vuestra alegría, que al fín y al cabo es la de todos los valencianos.
Sé que los radicales, los que no quereis ni hablar educadamente, no representais al levantinismo, y gracias a Dios, cuando esteis en primera y los valencianos vuelvan a animarse y acudan a animar al Levante, vosotros, ya no series numéricamente representativos.
Insisto pese a los 4 intolerantes que desmerecen una afición histórica como es la vuestra, que debemos unir aficiones (excepto en los derbis )
¿Sabeis?, el abuelo de mi novia, en paz descanse, era levantinista aférrimo, muy conocido por sus vecinos de el Cabanyal, pero no por ello odiaba al Valencia CF. Era un hombre cuerdo y respetuoso. Éste es el tipo de gente que debe volver al estadio. Vosotros los eternos victimas no haceis ningún bien a una institución ya casi centenaria. Ya sois equipo de primera, ya no sois victimas, ahora sois parte de la mejor liga del mundo, dejar los discursos caducos y empezar a trabajar en positivo para el Levante.
Yo he venido ha hablar del Levante, y creo que este es el mejor foro de dicho equipo. Yo no he obligado a nadie a que me conteste, de forma que los que me habeis dicho de todo, simplemente podíais no haber contestado, porque estoy seguro que sí hay levantinistas que quieren hablar de fútbol, y de la fuerza del fútbol valenciano.
LUEGO OS QUEJAIS DE QUE EL CAMPO NO SE LLENA. AHORA REFLEXIONAR Y LEER LOS MENSAJES QUE LE DEDICAIS A UN CHICO QUE SE INTERESA POR VUESTRO EQUIPO.
Bueno, pues nada, me piro del foro, pues yo quiero hablar de fútbol y no me apetece entrar en discusiones absurdas con gente que usa la violencia verbal, la amenaza y el insulto com herramienta de comunicación.
ENHORABONA I..... FORÇA LLEVANT
¡VIXCA VALENCIA!
¡VIXCA EL VALENCIA CF!
¡VIXCA EL LEVANTE UD!
¡VIXCA EL VILA-REAL!P.D. Ahorraros los insultos pues no voy a volver, para leerlos. Suerte.
P.D.2. vtemalpuente, espero que algún día el Levante UD vuelva a tener mayoría de aficionados como tú, para que deis el nivel que merece esa institución. Debeis aislar a los radicales, a los pancatalanistas que insultan con sus símbolos a los valencianos.No te vayas y sigue contribuyendo las veces que quieras.Por la concordia entre las 2 aficiones ya que todos somos vecinos de esta ciudad y valencianos.La ciudad se merece 2 equipos en la Primera Division.Saludos de un granota desde Inglaterra.
-
ENHORABUENA POR TÚ EXPOSICIÓN MESTRE BLAU, CON ESE RESPETO, MIS PUERTAS LAS TIENES ABIERTAS.
POR CIERTO, EVIDENTEMENTE LOS LEVANTINISTAS SOMOS VALENCIANOS Y SOLO HAY UNA BANDERA ANTICONSTITUCIONAL EN EL ESTADIO QUE ES UN 0,01 DE LA REPRESENTACIÓN DE NUESTRO CLUB.
YO ODIO ESA BANDERA, LO QUE PASA ES QUE D. PEDRO VILLAROEL NO TIENE LO QUE HAY QUE TENER PARA RETIRARLA DEL CAMPO.BUENO LO DICHO, GRACIAS POR TUS DESEOS DE ASCENSO Y UN FUERTE ABRAZO.
VIXCA VALÈNCIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comparto totalmente tu opinion.Por la concordia y convivencia entre los 2 clubes.
-
El buen granota es antivalencianista
Totalmente en desacuerdo.Un buen levantinista no tiene que ser necesariamente sistematicamente antivalencianista.
-
MESTRE BLAU: dices que vienes con "buen rollo" pero no has parado de meterte con los catalanistas
¡DEJA QUE CADA PERSONA PIENSE COMO LE DE LA GANA!
-
MESTRE BLAU QUIZAS EL ABUELO DE TU NOVIA JAMAS PUDO VIVIR LA EPOCA DE DISCRIMINACION TELEVISIVA(XOTO9) Y DE MEDIOS QUE SUFRE EL LEVANTINISMO Y RESTO DE EQUIPOS DE LA CV.
EL FUTBOL LEVANTA PASIONES Y ESA RIVALIDAD ES NORMAL Y ENTENDIBLE DE FORMA PACIFICA¡¡¡¡¡
NO SE PUEDE ASEMEJAR LA SITUACION CON EL VILLAFILIAL CON EL QUE NO EL XOTOCF NI TIENE ESA RIVALIDAD HSITORICA,…....
UNA AFICION PUEDE TIRAR PARA ALANTE CON SU PROPIA IDIOSINCRACIA Y FORMA DE VIVIR SUS COLORES PERFECTAMENTE SIN NECESIDAD DE TENER QUE COMPARTIR MESA A DISGUSTO CON QUIEN NO LE APETEZCA (ENTORNO XOTOCF = VALENCIA+CANAL9+......).
Y POR SUPUESTO EL LEVANTE NO ES EL HERMANO MENOR DE NADIE SINO EL PADRE DE MUCHOS GRANOTAS QUE VIVEN Y SIENTEN EL LEVANTINISMO COIMO NADIE¡¡
AMUNT LLEVANT¡¡¡
-
MESTRE BLAU: dices que vienes con "buen rollo" pero no has parado de meterte con los catalanistas
déjale a él también que piense y diga lo que le de la gana, o ¿la libertad de expresión sólo es en un sentido?
-
@samaruk:
déjale a él también que piense y diga lo que le de la gana, o ¿la libertad de expresión sólo es en un sentido?
themon dice ke no se meta con los catalanistas nada mas,o acaso se ha metido con blaveros,"españolistas" o demas???????
-
@3ncreiwl:
P.D.2. vtemalpuente, espero que algún día el Levante UD vuelva a tener mayoría de aficionados como tú, para que deis el nivel que merece esa institución. Debeis aislar a los radicales, a los pancatalanistas que insultan con sus símbolos a los valencianos.
El mèrit no està a ser part de la majoria que DESISTEIX sinó, mes bé, a ser part de la minoria que RESISTEIX
-
@negu_gorriak:
@samaruk:
themon dice ke no se meta con los catalanistas nada mas,o acaso se ha metido con blaveros,"españolistas" o demas???????
no mes te dic que pases per "no todo es futbol" (no cal que te ho-diga ¿veritat?), i voras lo que es faltar al respecte.
-
@samaruk:
@negu_gorriak:
@samaruk:
no mes te dic que pases per "no todo es futbol" (no cal que te ho-diga ¿veritat?), i voras lo que es faltar al respecte.
jo sols dic ke en este post no es clava en ningu,no se els altres posts,jo ho he posat per este.
-
Per cert mestre blau;
Si el Dameargo guanya la lliga, ¿ tornarem a vore l´impagable tifo…..
CAMP EO, o ara ja sabeu escriure CAMPIO?
-
Jo no sóc catalanista, però si hi ha una cosa que fa gran al Llevant és que junta a tots els valencians de bona fe.
Si voleu una secta, ja teniu la xotera. Per culpa dels xotos, molts valencians han sigut molts anys aficionats a equips forasters, ja que tots no coneixien al Llevant UE. Deixem-nos estar de majories i minories i respectem-nos.
A cadascú li agrada un club per algo i a mestreblau li deu d'agradar el valència per què té als seus amics neonazis (o no tant neos) en el seu córner corresponent i continuen ensenyant les seues banderetes esvàstiques, les espanyoles amb pollastres i altres animals de companyia. Això li deu d'agradar més al nostre company mestre blau i per això és del València, no?
Les quatribarrades amb estrela o sempre no defensen cap tipus de violència, defensen una tendència ideològica que et pot agradar o no, però a mi em sembla respectable. Les esvàstiques que flamegen quan guanya el València tots sabeu què és el que defensen. No comparem, collons!!!
Que se'n vagen i no tornen més…
-
No es cansa eixa gent de venir cada tres dia a deixar-nos anar el mateix rotllo, a demanar no sé quines fraternitats, a donar consells que no volem i que venen d'un club arruinat, a explicar-nos historietes sentimentals i a aconsellar-nos de les banderes que s'han de lluir al camp?
Ye tios, deixeu de torrar-nos.
PD: el dia que "tots" els afeccionats compartiscan les opinions de vtemalpuente jo em faig del CE Morella!
-
@Cullerot:
PD: el dia que "tots" els afeccionats compartiscan les opinions de vtemalpuente jo em faig del CE Morella!
Per aixó es gran el Llevant. Jo pense el contrari, el dia que tots pensen com tú, jo me faré del Conxita Piquer.
-
[quote="nouvingu
Les quatribarrades amb estrela o sempre no defensen cap tipus de violència, defensen una tendència ideològica que et pot agradar o no, però a mi em sembla respectable. Les esvàstiques que flamegen quan guanya el València tots sabeu què és el que defensen. No comparem, collons!!!Que se'n vagen i no tornen més…
Avorer, no ets catalaniste, però si desmemoriat o molt jove ¿No saps quina era la senyera de terra lliure?¿No eren violents?. Lo que representen les esvastiques, els aguiluchos etc… desde luego tots sabem que es, i es mal. Lo que representen els de les quatribarrades estelades també....i en qualsevol cas significa trencament en lo que tenim (el millor sistema en tota l'existencia de Espanya).
-
@Fonseca 5:
Per cert mestre blau;
Si el Dameargo guanya la lliga, ¿ tornarem a vore l´impagable tifo…..
CAMP EO, o ara ja sabeu escriure CAMPIO?
Això va ser molt bo. Que en una paraula, la caguen, ja es de ser incults.
Podrien haver posat campions o campeones, però "CAMPEÓ", sona com el cul, com lo de "Bocadill de chamó i ques"