Ourtois i Manchev
-
@Cullerot:
Mané s'ha encaparrat amb Courtois per qui sap quin motiu. Cada dia em cansen més les fatxenderies dels entrenadors, que no saben que el seu lloc és secundari i que la seua obligació és garantir l'espectacle als que paguen.
Se puede decir más alto pero no más claro.
-
@Cullerot:
Mané s'ha encaparrat amb Courtois per qui sap quin motiu. Cada dia em cansen més les fatxenderies dels entrenadors, que no saben que el seu lloc és secundari i que la seua obligació és garantir l'espectacle als que paguen.
amen
-
@Cullerot:
-->
-
segun entiendo estais de acuerdo en que siga jugando el frances, un hombre que sale a tarjeta amarilla cada media hora, un hombre al que el entrenador le dice que haga una cosa y el pasa tres pueblos…
-
@martin78:
segun entiendo estais de acuerdo en que siga jugando el frances, un hombre que sale a tarjeta amarilla cada media hora, un hombre al que el entrenador le dice que haga una cosa y el pasa tres pueblos…
Pero … ¿la excusa no era que estaba lesionado?
-
@ampa:
@martin78:
Pero … ¿la excusa no era que estaba lesionado?
No, esa es la excusa que daba Courtois cada dos por tres teniendo lesiones que no salían luego en ninguna resonancia ni nada por el estilo, de ahí que mané se le hincharan un poco los webos y eso fue el principio de la discordia.
-
Y que conste que Courtois me parece un jugador de puta madre eh? Pero me parece que le pierde la cabecita
-
Ah si?, el papel de un entrenador es secundario?. Vaya, entonces una plantilla desconocida de hombrecitos recolectados a diestro y siniestro y sin ton ni son, un entrenador secundario es capaz de meterla en las finales de Europa y de ganarle un campeonato de liga?. Jolines, a ver si sabemos lo que decimos. O hay que mandaros a la web de Pamesa?
-
Ah si?, el papel de un entrenador es secundario?. Vaya, entonces una plantilla desconocida de hombrecitos recolectados a diestro y siniestro y sin ton ni son, un entrenador secundario es capaz de meterla en las finales de Europa y de ganarle un campeonato de liga?.
Per favor, tres exemples i parlem.
-
2.- Liverpool.
3.- Chievo Verona
4.- Nápoles
5.- Osasuna
6.- Celtasigo?
-
2.- Liverpool.
3.- Chievo Verona
4.- Nápoles
5.- Osasuna
6.- Celtasigo?
Tacata tienes toda la razon.Algunos dan opiniones que me hacen preguntarme si viven en otro planeta del sistema solar.
-
mane llevo al alaves a la final de la uefa,pero en esa final hizo de lo ke es un cagon,despues de remontar un 1-3 cambio a Javi Moreno,ke habia metido 2 goles,luego perdio 5-4 con un gol en propia puerta (yo lo llamaria justicia divina),y despues bajo al alaves…a mi desde ese dia le hice la cruz,espero ke suba al ekipo y se largue en junio.
-
2.- Liverpool.
3.- Chievo Verona
4.- Nápoles
5.- Osasuna
6.- Celtasigo?
El Liverpool quatre arreplegats? Si vols contem el que es van gastar en confeccionar la plantilla i el que cobren els Gerrard i companyia.
I et referies al Napoli de Maradona i Careca? Home, Maradona no era precissament un qualsevol.
Per cert, jo no recorde cap final europea en la que jugués ni el Chievo ni l'Osasuna ni el Celta…Ningú ha dit que un bon entrenador no siga important, però pretendre que els èxits són cosa seua i sols seua és molt agosarat...
-
@Cullerot:
2.- Liverpool.
3.- Chievo Verona
4.- Nápoles
5.- Osasuna
6.- Celtasigo?
El Liverpool quatre arreplegats? Si vols contem el que es van gastar en confeccionar la plantilla i el que cobren els Gerrard i companyia.
I et referies al Napoli de Maradona i Careca? Home, Maradona no era precissament un qualsevol.
Per cert, jo no recorde cap final europea en la que jugués ni el Chievo ni l'Osasuna ni el Celta…Ningú ha dit que un bon entrenador no siga important, però pretendre que els èxits són cosa seua i sols seua és molt agosarat...
No cambies el argumento; retrocede y mira lo que has dicho. Yo no cuento que una plantilla de competicion europea no sea importante, pero tu has publicado que contar con los mejores jugadores es la cuestión mas importante. Que se lo cuenten al Madrid entonces que no da una a derechas desde que no tiene un verdadero entrenador como lo fueron Antich o Del Bosque.
-
@Cullerot:
Cada dia em cansen més les fatxenderies dels entrenadors, que no saben que el seu lloc és secundari i que la seua obligació és garantir l'espectacle als que paguen.
Pues jo preferisc a Hèctor Cúper que a Juanma Lillo, i això que Lillo es preocuparà pel teu deleite, el futbol control, futbol samba, etc. i Cúper sols montarà la barraka i intentarà guanyar 1-0.
Courtois és una patata impresionant, un jugador del montó de Segona Divisió francesa, i si Mané creu que no va a rendir fa bé de no posar-lo.
Que fa el gabatxo eixe? Baixar corrents que pareix que va a menjar-se el món i a lluitar mogolló i pegar una patada per darrere pa que l'expulsen? I que és? Que dribla com els àngels o que?
Mala patata de tio, feia temps que no veia fitxar tan mal: Lombardi, Courtois o Javi Rodríguez era el que menys necessitava l'equip.
Mané va baixar a l'Alavés, però per a mi és un bon entrenador, resultadista això sí, però com no tenim a Ronaldinho ni a Robinho tampoc vaig a demanar que es posen a fer bicicletes i barrets en el Ciutat de València.