Demà al Diario de València…..
-
Entrevista al Sr. Villarroel i li pregunten per la Copa. Jo avise, cadascú que faça el que vullga.
-
Jo ja no sé que esperar, sempre diu el mateix. Encara que després de l'última carta que envià el Pujalte igual canvia el discurs.
-
Fiqueu el que diga,perquè jo no pense comprar eixe diari…
-
doncs jo només per fer-li a Villarroel , la pregunta més "prohibida" dels últims temps, m'ho compraré.
-
Vina gràcies per avisar
Jo el compraré també, tot i que el periòdic eixe em done un poc de
-
jo no pense comprar eixe diari…
Si voleu posar-ho ací, ho poseu, però jo no vaig a donar-li diners a Maria Consuelo Reyna perquè parle del Llevant.
Si vol parlar que parle i si no que es calle…
-
@maulet78:
Si voleu posar-ho ací, ho poseu, però jo no vaig a donar-li diners a Maria Consuelo Reyna perquè parle del Llevant.
Si vol parlar que parle i si no que es calle…
si ets tan tancat,de mollera no sé que fas en el sueca united, ara que ha entrat l'església
-
Entrevista al Sr. Villarroel i li pregunten per la Copa. Jo avise, cadascú que faça el que vullga.
Pero le preguntan y contesta o solo le preguntan.
-
Le preguntaran por la COPA,eso seguro, pero mas seguro estoy ,que su contestación sera la…si si, me alegro que el chaval ese de la natación, un tal David.... bueno ese , que desde Xavia a Ibiza ha ido nadando,esté ya totalmente recuperado. Pero yo creo que de haber ido en avión estaria mucho mejor, y habria llegado antes......y se acabó la entrevista.
-
ie, algú l'ha comprat?
a mi se m'ha oblidat.
Podeu escanejar-ho plis?
-
Bé, sembla que de tota l'entrevista, només han posat la pregunta de la Copa. (dins de poc a la web de la Penya Tòtil, tindreu una recopilació bastant extensa d'informació de la Copa). A mi m'havien dit que era una entrevista, sembla que l'han treta un altre dia, però hui estava allò de la Copa, i com a novetat diu, que la culpa de que no estiga reconeguda ja la té EUPV , ja que ha paralitzat la demanda. Almeyns unes declaracion del presi de la penya Tòtil, han aclarat un poc el tema, crec.
-
…. i com a novetat diu, que la culpa de que no estiga reconeguda ja la té EUPV , ja que ha paralitzat la demanda....
Bueno, eso es lo que vino a decir Martínez Pujalte en la carta de respuesta enviada a la Penya Tòtil, y que si el grupo de IU-ICV no incluía lo de la copa en el orden del día ya se encargaría el grupo al que pertenece Martínez Pujalte de hacerlo, por cierto si el problema tan solo es ese y parece tan sencillo de resolver ¿Por qué no incluye el PP este asunto en el tema del dia y chimpum?. Ya sabemos lo que se ha movido el club (al menos de puertas para afuera) en este tema… asi que confío bastante mas en Isaura y si dice que han de ir cumpliéndose los plazos que así sea.
-
Sigo manteniendo mi confianza que nuestro consejero y diputado Pujalte conseguira que el grupo popular de las Cortes Generales incluya en el orden del dia de sesiones del Congreso el tema de nuestra Copa.
-
ADMITO PULPO COMO ANIMAL DE COMPAÑIA