LLEVANT-LLEIDA PER PUNT2
-
Dissabte dia 21 a les 18:30 per Punt2.
A mi m'ha vingut de perles ja que amb este horari igual vaig ja que al estar d'examens el diumenge em venia molt malament.
-
por mi esta bien, mientras lo televisen
-
si, esta bien k nos televisen partidos….
pero justo los de casa?? luego nos kejamos de k el campo no se llenasi nos kieren televisar partidos k cojan los de fuera, k a esos si k es mas dificil poder asistir
esperemos k el tiempo acompañe y la gente se anime a ir al campo, xk si no la llevamos clara
-
muy buena noticia asi komeremos y da tiempo pa un par de gintonics con trankilidad
-
Bueno no esta mal sabiendo que asi me podre comer tranquilimante unos muakisssssssss….i com son naturals...D aon et creus que saque jo les forcesss¿¿?¿?¿? dels muakissssssssssssss
-
Bueno no esta mal sabiendo que asi me podre comer tranquilimante unos muakisssssssss….i com son naturals...D aon et creus que saque jo les forcesss¿¿?¿?¿? dels muakissssssssssssss
QUE CRACK
-
La verdad es que me da igual que sea sabado que domingo, alli estare
-
Para que luego nos quejemos de Canal 9, ahora diran que nos retrasmiten mas partidos que al Valencia, ya podian retransmitir los partidos de fuera de casa.
-
Para que luego nos quejemos de Canal 9, ahora diran que nos retrasmiten mas partidos que al Valencia, ya podian retransmitir los partidos de fuera de casa.
Propongo que ese dia se coree un gran PUTA CANAL 9!
A ver si las penyas cooperan
-
yo no podre ir
-
Ya podrian retransmitir los de fuera.
-
Em sembla que com no guanyem, ho anem a tindre cru en la 2a volta.
Si guanyem, sumarem 34 punts (x2 serien 68 punts, més o menys el que caldrà enguany per a pujar); però si no guanyem, caldrà fer una segona volta molt millor que la primera si volem retornar a primera.
El dissabte hi ha que guanyar o guanyar (portem ja 4 partits sense fer-ho).
-
@Ramon 1909:
El dissabte hi ha que guanyar o guanyar (portem ja 4 partits sense fer-ho).
No es por ser gafe ni ceniza pero cada vez que decimos esto y que hay que ganar por narices no se gana
-
El partit de demà és de vital importància, com ben bé diu Ramón. Però a més esta jornada tornen ha haver enfrontaments entre rivals directes Múrcia-Sporting, Elx-Valladolid, Recre-Hércules. Així que una victòria nostra ens faria pegar un gran pas ja que no tots poden guanyar.
-
Hui a guanyar, collons!!! I esta nit la pasem en posicions d'ascens!