FESTIVAL DE L'HUMOR, MOMO AL CASTELLÓ
-
Està més que clar que el Depor no vol saber res de nosaltres, però aixó no lleva que la nostra Secretaria Tècnica és d'una incompetència absoluta. Tots reforçant-se i nosaltres pensant en jugadors practicament prohibitius(Cesar,Duda,…) i mentre escapant-se jugadors que encaixarien perfectament(A.Morales, P.Amo, Momo, Velamazan,...) Esta 2a volta anem a patir però de valent...
-
Pedazo de jugador.
-
jugadors que encaixarien perfectament(A.Morales, P.Amo, Momo, Velamazan,…) Esta 2a volta anem a patir però de valent...
P.Amo…serà Pvto amo?
En fí, de valent patiriem amb alguns d'aquests figures citats vestint de blaugrana. Jo cada cop que sente el fitxatge de segons qui respire tranquil.
-
El 99% de lo que se ficha ahora es carne picada de la de oferta. Para que vengan alcohólicos como este Momo nos quedamos con lo que tenemos.
-
Pues que les aproveche oye.El 99,99% de los fichajes del Levante en diciembre no han valido para nada.
Ya tenemos a Carmelo.
-
jo crec ke akest any no patirem,suponc ke seran capaços de treure 20 punts ke keden per als 51
-
El 99% de lo que se ficha ahora es carne picada de la de oferta. Para que vengan alcohólicos como este Momo nos quedamos con lo que tenemos.
Alcoholico??? Es abstemio militante.
-
Como yo cuando no estoy bebiendo.
-
Como yo cuando no estoy bebiendo.
O sease, de dilluns a divendres i de 10 a 8, abstemi militant. La resta del temps, de la corda dels clients d'Al Capone.
-
De todo lo que hemos fichado en Diciembre , solo recuerdo 4 , que hayan valido la pena : Paquito Salillas , Aurelio , Paquito Peña y Miguel Angel . El resto : MORRALLA.
-
@NELET:
De todo lo que hemos fichado en Diciembre , solo recuerdo 4 , que hayan valido la pena : Paquito Salillas , Aurelio , Paquito Peña y Miguel Angel . El resto : MORRALLA.
Danos sus nombres completos para que podamos dejar sus fichas en este post.Muchas gracias.
-
-FRANCISCO PEÑA ROMERO
-MIGUEL ANGEL LOZAN