VAJA CRACK EL LOMBARDI, DIU QUE FALTEN REFORÇOS
-
Ara es confirma el gran fitxatge de Fernando Lombardi que ara surt dient que "el Levante necesita reforzar otras posiciones y no la defensa" (La Voz Digital).
Desde luego que si fora per ell sí que farien falta reforços… Com serà el tio de bò que ni Oltra ni Mané li han donat un minut? Es que no ha entrat al camp ni per a perdre temps...
Jo no ho entenc, ahi te que passar algo raro... No pot ser que no haja jugat ni un minut en Lliga.
-
A mi el que em sorpren es que se diga que fa falta reforçar la defensa havent jugadors que encara no han debutat en eixa posició.
-
Ojo al dato a aquesta que he vist avuí: EL AGENTE DE LOMBARDI DICE QUE EL BRASILEÑO SUFRE ACOSO PSICOLÓGICO Y LABORAL EN EL LEVANTE.
Jo flipe…
Ademés alguns mitjans de comunicació castellans aseguren que davant la negativa de César a vindre al Llevant, s'està intentant clavar-se pel mig del fitxatge de Pablo Casar, que ho tenia casi fet amb el Valladolid.
Per altra part Luismi Loro ja ha debutat en un amistós amb el Cartagena i li han plogut elogis per part de l'entrenador i cos tècnic del seu nou equip fins a juny.
-
A ver si le llegan más dvds a la secretaría técnica y cierran algún fichaje más
-
Si les mandamos Evasión o Victoria, fijo que fichan a Stallone de portero.
-
Si les mandamos Evasión o Victoria, fijo que fichan a Stallone de portero.
Es mas, desecharian a Pele y Ardiles por falta de calidad para jugar en 2ª.
-
se estan reforzando todos
-
¿Por qué el Poli Ejido puede fichar a un tio como Soldevilla gratis y el Levante no?
-
Pues ara ix en premsa que 'el Levante busca salida a Lombardi tras sus críticas', així que Mané té una bona oportunitat de buidar plantilla…
-
En la web del Marca pone que ahora el Levante quiere fichar a tres y que probablemente Lombardi se vaya… Ahora les entran las prisas?? Juanlu, Soldevilla, Carlitos, Toni Velamazán, Jonathan Soriano, Morales... ninguno de estos jugadores podría haberlo fichado (o pedir la cesión) el Levante????
-
En fin..parece q este jugador se irá sin haber jugado. Y yo me kedé sin poder confirmar que Lombardi es buen central.
Que cosas + raras pasan.