ÉS ÈTIC EL GOL DE CARMELO?
-
Analizando el gol podemos ver varias cosas:
- El que va a pegar la ostia es el portero del Lleida.
- Los dos jugadores, uno de cada equipo, queda KO.
- Dos jugadores del Lleida van a agarrar a Congo y se olvidan del balón que bota en el suelo y…
- Aparece por alli Carmelo y marca.
¿etico? mas bien yo creo que es una carambola. Pero legal si es y etico a mi me parece que también puesto que son dos jugadores de ambos equipos los que estan por el suelo y puesto que ninguno de los dos lo iban a tirar fuera ¿como lo podian haber tirado fuera?
-
Tal vez puede ser que el gol no haya sido muy etico.
Pero creeis que en la segunda division existe la etica o el fair-play?
Seguro que no.
Yo estoy harto de ver como los equipos que vienen a nuestro estadio pierden tiempo,simulan lesiones…
Asi que no seamos primos y aprovechemos estas jugadas si Carmelo la hubiera echado fuera nadie lo habria recordado(y menos canal 9).
Pongo la mano en el fuego que el lleida en caso contrario nos lo hubiera clavado igual.
Ademas recuerdo de una jugada que tiramos el balon fuera,porque habia un jugador suyo en el suelo y en vez de devolvernos el balon arrearon un pelotazo hacia nuestro campo.
-
El gol es completamente etico en el momento que el arbitro no para el juego , aqui el unico que no estuvo a la altura fue el mismo arbitro que viendo que el portero no se incorporaba debio paralizar la jugada
-
La opinión dada por Canyamelar,es lo que se deberia de hacer en el campo. Que sea el arbitro quien pare el juego cuando hay un jugador en el suelo,y los jugadores a lo suyo,que simplemente es jugar,de esa manera se acabaria con la picaresca de la perdida de tiempo,acaso no nos damos cuenta que solo se "lesionan"los jugadores cuando se esta ganando o les conviene el empate???? dejar esa chorrada para que sea el arbitro el que decida,mas jugar y menos pamplinas.
-
es verdad, yo estaba en el autobus en el que 3 viejos inflaron a ostias al que decia ser cuñado de rangel, menuda se armó en el bus, al chaval lo hicieron polvo por decir que tenia que haber ganado el lleida, alguien más lo vio?
-
es verdad, yo estaba en el autobus en el que 3 viejos inflaron a ostias al que decia ser cuñado de rangel, menuda se armó en el bus, al chaval lo hicieron polvo por decir que tenia que haber ganado el lleida, alguien más lo vio?
Yo pasé con el coche x delante d la parada y vi quye se estaba liando xo no sabia xq. Si es verdad que le dieron, me parece vergonzoso
-
yo creo que si es etico porque pienso que el que da es rangel,no riga a rangel.
-
Por cierto, no solo se fue el xoto Rangel a casa con algun que otro golpe.También su cuñado…o kien decia ser su cuñado y manifestó su alegria por el descenso del Levante
Alegrandose de que le peguen a alguien… MUY BONITO!!!!
-
El gol es totalment étic, pues no passen ni tres milessimes de segons desde una accio a l´altra
Y si li van pegar al notas eixe per que el llevant va perdre la categoria tame em pareix étic, perque aixo al meu poble es diu provocar
Y que conste que no soc violent¡¡¡¡
-
Lo que no es etico es plantearse si el gol es etico
-
Gol etico a todas todas, seguro que si es en el caso contrario tambien siguen la jugada y nos la clavan, asi que dejemos de ser pardillos y aprovechemos todas estas jugadas. Ademas el Rangel tiene mucho cuento, porque seguro que ni se hizo mal, lo que pasa es que se tiro para evitar el gol y al ver que se lo clavaron hizo un poco de teatro, porque el golpe fuerte se lo llevo Riga.
-
Salut! Soc un seguidor del lleida que me pasat per aqui per veure que comentava-ho del partit, simplement, no pensaba opinar ni re, simplement que magrada el futbol i volia vere quina lectura feiau valtres del partit per vere diferents punts de vista.. pero estic alucinant una miqueta d'alguns dels comentaris que eh pogut llegir per aqui. Primer de tot, dir que no tinc re en contra el Llevant, mes aviat al contrari, es un equip que sempre m'ha caigut força be, suposo que per allo que m'agraden els equips humils, i aqui suposo que debeu de viure a la sombra de Valencia i Vil-lareal, per lo que ja es tot un merit estar on esteu. I tambe hem cau simpatic el vostre equip pq es dels pocs camps valencians on hi han els collons de treure una estelada , cosa que a mi hem dona molt de orgull. Be, a lo que jo hem vull referir es al primer gol que ens vau fer, que desdel meu punt de vista… de etic re de re.. per mi Rangel no va a agredir ningu, simplement ell va a rebutjar una pilota amb els punys com fan tots els porters, una altra cosa es que arribi tard i doni a algu (cosa que jo no acabo d'apreciar, pero be..) pero el que esta clar, deixan de banda si pot ser falta al porter pq aqui el tema es la etica i no la jugada, es que tant Rangel com Riga es foten una ostia que vista a camara lenta hem va fer mal a mi i tot, sobretot veient en la postura d'esquenes que cau Rangel. Ell es gira mirant la pilota amb clars sintomes de dolor pero es evident que no es pot aixecar i per lo que es doblega, i daki a que remata el vostre jugador a gol, la pilota dona un parell de bots hem sembla, temps suficient per donar-sen conte de que alguna cosa s'ha degut de fer Rangel per no estar en peus. Tambe per incis, dir que era fora de joc, cosa que aqui no s'ha dit, tot i que tampoc be al cas. Be, sols aixo. Dir tambe que el penal que ens piten a favor l'arbit sel treu de la maniga, pero naltres ja ens vam encarregar de fer justicia.. ja estem acostumats a fer partidasos.. i perdrel's, per lo que lo del disabte no ens es novetat. Valtres la vau clavar 2 cops, i naltres no ni vam fotre cap, aquesta es la realitat hem faci mal o no. Doncs re, perdo pel rotllo que escrit, pero volia donar la meva opinio. Salutacions desde la terra ferma! I Sort pel que queda de lliga que no es poca!
-
@ilerlleida:
Salut! Soc un seguidor del lleida que me pasat per aqui per veure que comentava-ho del partit, simplement, no pensaba opinar ni re, simplement que magrada el futbol i volia vere quina lectura feiau valtres del partit per vere diferents punts de vista.. pero estic alucinant una miqueta d'alguns dels comentaris que eh pogut llegir per aqui. Primer de tot, dir que no tinc re en contra el Llevant, mes aviat al contrari, es un equip que sempre m'ha caigut força be, suposo que per allo que m'agraden els equips humils, i aqui suposo que debeu de viure a la sombra de Valencia i Vil-lareal, per lo que ja es tot un merit estar on esteu. I tambe hem cau simpatic el vostre equip pq es dels pocs camps valencians on hi han els collons de treure una estelada , cosa que a mi hem dona molt de orgull. Be, a lo que jo hem vull referir es al primer gol que ens vau fer, que desdel meu punt de vista… de etic re de re.. per mi Rangel no va a agredir ningu, simplement ell va a rebutjar una pilota amb els punys com fan tots els porters, una altra cosa es que arribi tard i doni a algu (cosa que jo no acabo d'apreciar, pero be..) pero el que esta clar, deixan de banda si pot ser falta al porter pq aqui el tema es la etica i no la jugada, es que tant Rangel com Riga es foten una ostia que vista a camara lenta hem va fer mal a mi i tot, sobretot veient en la postura d'esquenes que cau Rangel. Ell es gira mirant la pilota amb clars sintomes de dolor pero es evident que no es pot aixecar i per lo que es doblega, i daki a que remata el vostre jugador a gol, la pilota dona un parell de bots hem sembla, temps suficient per donar-sen conte de que alguna cosa s'ha degut de fer Rangel per no estar en peus. Tambe per incis, dir que era fora de joc, cosa que aqui no s'ha dit, tot i que tampoc be al cas. Be, sols aixo. Dir tambe que el penal que ens piten a favor l'arbit sel treu de la maniga, pero naltres ja ens vam encarregar de fer justicia.. ja estem acostumats a fer partidasos.. i perdrel's, per lo que lo del disabte no ens es novetat. Valtres la vau clavar 2 cops, i naltres no ni vam fotre cap, aquesta es la realitat hem faci mal o no. Doncs re, perdo pel rotllo que escrit, pero volia donar la meva opinio. Salutacions desde la terra ferma! I Sort pel que queda de lliga que no es poca!
Gràcies per donar-nos el teu punt de vista. Jo pense que en açò del futbol és impossible que sigam totalment objectius, nosaltres agranem cap a casa nostra i vosaltres cap a la vostra, és normal.
Jo soc de la opinió de que guanyarem amb molta sort, ja que no ferem molts més mérits que vosaltres (els dos equips feren un partit prou mediocre, llevat del vostre jugador 23 que a mi em va agradar), només que tinguerem més sort en jugades puntuals. Tampoc et cregues que solem tindre molta sort de cara a efectivitat, ja que quan juguem malament solem empatar o perdre.
Bé, vos dessitge sort igualment i a vore si podem anar a LLeida a celebrar el ascens a 1a (per ahi per ahi estarà la cossa). Seria una passada poder celebrar-ho allà, perque no ens pilla massa lluny.
salutacions
-
A mi no me hubiera gustado encajar ese gol, las cosas como son
joder que parecidos son los avatares de khan y de crack
-
karmelo reato en ese momento no veria la leche k se pego el portero kon riga, en ese momento veia el balon y lo remato, y punto,SIEMPRE KRITIKAN TO LO K ACEMOS BASTA YA !!!!
-
Poti, jo no critico, simplement dic el que penso de la jugada ja que per aki s'ha arribat a dir que Rangel va agredir Riga, i aixo ho trobo fora de lloc. Vau guanyar i ja esta. Per lo de l'ascens a Lleida dir que no seria nou per nosaltres, ja que l'any pasat el Celta va celebrar l'ascens al nostre camp i basicament ens van invair.. jeje pero molt bona gent els camarades dels Celtarras, pero lo que valtres ja us puc garantir que seriau molt ben rebuts (trets dels ultrilles que aquest dono fe que martxarien calentets..) Espero veureus per lleida! Salut!
-
@ilerlleida:
Poti, jo no critico, simplement dic el que penso de la jugada ja que per aki s'ha arribat a dir que Rangel va agredir Riga, i aixo ho trobo fora de lloc. Vau guanyar i ja esta. Per lo de l'ascens a Lleida dir que no seria nou per nosaltres, ja que l'any pasat el Celta va celebrar l'ascens al nostre camp i basicament ens van invair.. jeje pero molt bona gent els camarades dels Celtarras, pero lo que valtres ja us puc garantir que seriau molt ben rebuts (trets dels ultrilles que aquest dono fe que martxarien calentets..) Espero veureus per lleida! Salut!
No tingues dubte que anirém a compartir amb vosaltres, descendents de les tribus lleidetanes que repoblareu el Regne de València.
-
@ilerlleida:
No tingues dubte que anirém a compartir amb vosaltres, descendents de les tribus lleidetanes que repoblareu el Regne de València.
Yo estaré por allí seguro nos juguemos el ascenso o no
-
A mi no me hubiera gustado encajar ese gol, las cosas como son
Sí, es que la semana pasada hicimos "achermanamiento". Estamos muy cerca del tan famoso "lado oscuro".
Por otro lado sí…el supuesto cuñado de rangel se mereció las ostias q se llevó Asi otra vez aprenderá a respetar a los ancianos y también al Levante UD
-
Por otro lado sí…el supuesto cuñado de rangel se mereció las ostias q se llevó Asi otra vez aprenderá a respetar a los ancianos y también al Levante UD
Vaya mierda de actitud llevas en la vida. Lei que te molesto que lanzasen piedras contra el autobus el dia de la visita a albacete. Pues bien, no entiendo que veas bien intentar linchar a alguien y luegos no apechugues cuando te lo hacen o intentan hacer a ti. La gente violenta sobra en el futbol, quizas podrias dedicarte a ver combates de k1 o deportes similares. Asi nos iria mucho mejor al resto que sólo vamos a intentar divertirnos, si cavallero, congo y cia nos lo permiten
-
No no no…a mi eso no me molestó.
A mi lo q me molestó es que el dia de Albacete el conductor del autobús no parara y nos dejará bajar a la caza dl paleto tirapiedras.
-
1- Primero el arbitro debe de para la jugada para pitar penalti a Riga.
2- Luego puede parar el juego para pitar penalti a Congo.
3- Nadie garantiza que Rangel no esté haciendo cuento en los segundos que pasan desde la caida hasta el gol.
4- Carmelo hubiese sido un lelo si no marca el gol.¡ Coño si los defensas van a derribar a Congo para que no remate !
Ah y como ha dicho crack, en una jugada anterior no nos devolvieron la pelota.
Yo voto porque SI QUE ES ETICO. Entre otras cosas porque quien debía de haber parado el juego fue el arbitro y antes debía de haber pitado penalti.
Lo de echar la pelota fuera son pajueladas de memos, hay demasiado cuento en el futbol como para fiarte y perder una buena oportunidad. Si uno tieneun jugador lesionado que la eche él.
-
Y si li van pegar al notas eixe per que el llevant va perdre la categoria tame em pareix étic, perque aixo al meu poble es diu provocar
Y que conste que no soc violent¡¡¡¡
Rectifike air cuant vaig escriure aquest missage estaba un poc calent, y encara que a lo millor s´ho mereixia, estic en contra de cualsevol acte violent, per tant demane disculpes
Salud
-
Es que en este foro como parece que no comulgue con las ideas de muchos otros,soy el malo,estoy en el lado oscuro, como Khan.
-
Es que en este foro como parece que no comulgue con las ideas de muchos otros,soy el malo,estoy en el lado oscuro, como Khan.
AHI AHI UNIDOS POR LA CAUSA
-
Tal vez puede ser que el gol no haya sido muy etico.
Pero creeis que en la segunda division existe la etica o el fair-play?
Seguro que no.
Yo estoy harto de ver como los equipos que vienen a nuestro estadio pierden tiempo,simulan lesiones…
Asi que no seamos primos y aprovechemos estas jugadas si Carmelo la hubiera echado fuera nadie lo habria recordado(y menos canal 9).
Pongo la mano en el fuego que el lleida en caso contrario nos lo hubiera clavado igual.
Ademas recuerdo de una jugada que tiramos el balon fuera,porque habia un jugador suyo en el suelo y en vez de devolvernos el balon arrearon un pelotazo hacia nuestro campo.completamente de acuerdo,no devolvieron la pelota una vez q el levante la tiro fuera y ahi aun se estaba 0-0 asi q ,q se jodan q ellos hubieran hecho lo mismo,ademas les regalaron un penalty q se jodan si lo paro cavallero
-
Aqui falteu una mica el respecte a la gent nens. Que ens fotem?? Crec que no son maneres de dirigir-se a algu que no us ah fet re. Penalt a Riga i a Congo a la jugada del gol??? Pero tu has vist la pinya q es foten Rangel i Riga??? Rangel va a despejar la pilota amb els punys com tot porter i xoca amb el cos amb riga.. com podeu interpretar penal!!!!???? Si l'arbitre no vol pitar re, que no ho piti.. pero penalt.. i dir que en la jugada, Riga esta en fora de joc, cosa que ningu a dit. Eu de ser mes objectius.
-
@ilerlleida:
Rangel va a despejar la pilota amb els punys com tot porter i xoca amb el cos amb riga.. com podeu interpretar penal!!!!???? Si l'arbitre no vol pitar re, que no ho piti.. pero penalt.. i dir que en la jugada, Riga esta en fora de joc, cosa que ningu a dit. Eu de ser mes objectius.
Rangel no despeja la pilota i derriba a Riga….ES UN PENAL COM UNA CASA.
No se en quina part del reglament te bases per a negar que siga penal.Jo soc dels que pensa que el penal de Harte si que es penal. Pero amb el mateix criteri tb es penal quan derriben a Congo els defenses, en la jugada del primer gol.
En segon lloc Rangel no hagera arribat mai a parar la cabotada de Carmelo en cas de que pugera alsarse. Si hageren despejat la pilota si que podriem parlar de que l´arbit deuría de haber aturat el joc, pero no ho deu fer al segon seguent de caure a terra. El arbit necesita pensar uns segons per a pendre una decisiò i no es pot alegar que despres de que la pilota entra Rangel resulta que s´ha fet mal.
Imaginem que Riga caboteja, li pega en la cara a Rangel i el baló poc a poc entra en la portería. ¿ Es deu d´anular el gol ? ¿ Es deu de parar el joc ? La resposta es clara, NO.
La jugada continuaba i no deu de parar si s´ha fet mal el porter.Un altra cosa es que el defensa despeje la pilota i ahí ja estem parlant de un altra jugada i ja es podría vorer si Rangel estaba be o mal. I en virtud de aixó pendre la decisiò de aturar el joc. Pero ¿que hagera passat si la defensa hagera despejat la pilota ? Igual estariem parlant de una recuperaciò miraculosa de Rangel.
Sobre si es fora de joc o no....sincerament no ho se. Amb les poques imatges que podem vorer a C9 no em vaig donar compte. Pero el aferrarse a un fora de joc em pareix un argument molt pobre. El reglament diu que per a pitar un fora de joc, el arbit deu estar molt segur, si no, no deu pitarlo. Quan un equip basa el seu sistema defensiu en el fora de joc s´expossa a que el arbit no estiga segur en alguna jugada i no el xiule. En casos aixina no pot alegar sentirse agraviat ja que el reglament es prou clar.
Un altra cosa es que te piten un fora de joc inexistent, ja que en eixe cas si que es una desiciò que va en contra del reglament.I aço es ser objetiu.
-
@ilerlleida:
. Penalt a Riga i a Congo a la jugada del gol??? .
perdónanos , amiguete, es que hace casi 2 años que no nos pitan uno y no nos acordamos de lo que es
-
Si el árbitro no pita, la jugada continua. Rangel hace amago de levantarse, pero al ver que no llega se queda en el suelo y Carmelo remata. Después, Rangel está tirado en el suelo un buen rato (haciendo cuento, supongo)porque no es sustituido y acaba el partido sin problemas. Lo que no es ético es "desmayarse" cada dos por tres sin tener nada para parar el partido o cortar una jugada del equipo contrario. Esta moda hay que acabarla y que sea el árbitro el que pare el partido cuando crea que hay un lesionado y si luego el "lesionado" se levanta como si nada, falta técnica en contra y tarjeta. Verás como así se acaban los desmayos.
De la agresión que comentais, me entero ahora y me parece lamentable. La violencia no puede justificarse en ningún momento. Es curioso que haya gente que critique a la afición por pitar al equipo cuando lo hace mal y, sin embargo, defienda los actos violentos como el mencionado.