TE COLLONS LA COSA
-
Resulta ke posiblement l'unic titol del Madrid akest any siga de la seccio de basket
encara ke bueno son capaços de perdre contra el Hapoel,a les 22-30 sortirem de dubtes.
-
el televissen?
-
@Ramon 1909:
el televissen?
si,crec ke el passen per la 2,pero no estic segur perke porte 3 dies sense lletgir periodics jejejejejej
-
Lo televisan por La 2 mañana a las 20.30.
GO WILLIE GO
-
@Noirot:
GO WILLIE GO
mañana? juegan hoy MARTES,jejejjeje ke lo hacen en diferido????
-
@negu_gorriak:
@Noirot:
GO WILLIE GO
Convencido de que hoy era Lunes.
-
@Noirot:
@negu_gorriak:
@Noirot:
GO WILLIE GO
Convencido de que hoy era Lunes.
bouuuuuuuuuuuuuuu estas mas espeso ke yo,y ya es
-
No se puede estar mas espeso que tu un Martes (porque hoy hemos quedado que es martes, no?) despues de Semana Santa.
RESACA'S SHOW ?
-
Doncs jo vull que palmen, per antimadridista, y perquè vull veure Lamas xuclant merda després de vendre's a la pela de madrid i emportar-se Stojic.
Li han donat tota la pela que ha volgut, i qué està fent?
I a banda, el Madrid no hauria d'estar jugant un torneig pel qual NO es va qualificar, i l'han ficat per la kara. No ens oblidem.
-
@Noirot:
No se puede estar mas espeso que tu un Martes (porque hoy hemos quedado que es martes, no?) despues de Semana Santa.
RESACA'S SHOW ?
-
Esperem que la cosa acabe com a la primera part.
-
S'ha fet justícia. Van entrar a la copa ULEB per la puta cara. Doncs mira, Lamas, a veure què fas amb tanta pela.
-
entre el dissabte contra el Barça,en la copa y avui es veu un ekip ke te panic a guanyar,cuan ho te de cara s'enfonsa.
-
@Noirot:
GO WILLIE GO
Vaig a programar el video, ja!