Desplaçament a Albacete (suspés)
-
Dia 25 de febrer a les 18,30 hores el Llevant UE juga a Albacete.
Hi han places limitades (com no tenim "fons de garantia" hem d'assegurar el desplaçament sense pèrdues).
El preu 10 euros. Sigueu o no sigueu membres de penyes de l'Associació.
L'hora d'eixida serà a les 15 hores des de l'Albereda (font de les quatre estacions, prop de parada de metro), tornada al finalitzar el partit.
Les places es reservaran per ordre de demanda;
a)mitjançant privat al que subscriu (una vegada confirmada la plaça es remetra un privat de confirmació i instruccions).
b) Telefonant al 676.714.888 (Xavier) (en alguns moments no es podrà atendre eltelèfon, però la majoria del dia si.Albacete ens espera ¡¡¡¡¡
Recordem als penyistes de les penyes de l'Associació (al fòrum hi han molts) que heu de fer les comandes al vostre "responsable" de Penya.
Seguirem informant.
Forers apuntats; Lliure, Lima, Vinatea, Noirot, Lluç, Xota, Mandrake, Independent, Paperets, Haeleken.
-
este post es solo para apuntarse, los demás comentarios, sobre todo los ofensivos os los ahorrais por favor, y más aquellos que no tienen pensado ir.
-
Avalancha en masa irá a albacete, pero como no tengo claro aún cuántos somos, esperaremos a que pase el viaje a elche y después, nos apuntaremos, espero que se monten más autobuses. Ya te diremos algo Vinatea en cuanto pase el de Elche.
ALBACETE NO ME LO PIERDOOOOOOOOOOOOOOOOO
A POR ELLOS!!!!!
-
@julen:
se sabe cuanto costaran las entradas?
L'any passat ens ubicaren en el triangle groc que apareix encerclat(és la zona visitant). Ahí l'entrada costa 15€. L'any passat es veren desbordats per la quantitat de llevantinistes que anaren al final i tinguren que ubicar-nos en Tribuna marcador. Jo paguí una entrada de zona visitant i em vaig sentar en Tribuna jejejeje
Jo crec que si l'entrada no val 15€ en cap cas superarà els 20€.
-
Kieres ke lo anuncie en llevant Llevant?
-
Respecte anunciar-ho en Llevant Llevant, d'acord. Gràcies.
-
cm va el tema vinatea?
-
@Antixotos:
Avalancha en masa irá a albacete, pero como no tengo claro aún cuántos somos, esperaremos a que pase el viaje a elche y después, nos apuntaremos, espero que se monten más autobuses. Ya te diremos algo Vinatea en cuanto pase el de Elche.
A POR ELLOS!!!!!
Ie al final que haceis? vais en este bus?
-
@Independent:
@Antixotos:
A POR ELLOS!!!!!
Ie al final que haceis? vais en este bus?
Ayer hablamos sobre el desplazamiento y no sabemos en qué bus iremos ya que tenemos contactos con nuestro buen amigo castillo. Supongo que seremos unos cuantos pero no sabría que decir aún. Supongo que apuraremos hasta el final como es costumbre en nosotros pero seguramente iremos con el señor don castillo.
-
Definitivament, no arribem a ser suficients per cofirmar el bus, i per no deixar a ningú penjat suspenem el viatge.
Esperem que més avançada la lliga, la gent s'anime més i pugam montar un bus de "gent marxosa".
En Albacete perderem un ascens, esperem que enguany allà el guanyem ¡¡¡¡.