Algú sap perquè tenen la groga l'EXILIAO i el nostre CRACK?
-
He estat desconnectat uns dies i em pica la curiositat… Vinga va dieu-me portera, però dieu-me la raó si la sabeu...
Força Llevant!!
PD: És que la del exiliao em sobta... la del nostre crack no, ja que per experiència sabem que és un home que a la vida tot ho explica a base de hòsties, pvtes, i la mare que els va parir a tots... i vivapaña, clar...
-
la de crack ke es xq le pidio a PEPE un purito!!!
y en este foro no se puede fumar ya sabes la nueva ley…
-
@granota_del_nord:
He estat desconnectat uns dies i em pica la curiositat… Vinga va dieu-me portera, però dieu-me la raó si la sabeu...
Força Llevant!!
PD: És que la del exiliao em sobta... la del nostre crack no, ja que per experiència sabem que és un home que a la vida tot ho explica a base de hòsties, pvtes, i la mare que els va parir a tots... i vivapaña, clar...
…. Facil, amic del Prat.
Jo vaig dir al Crack que "encara hi havia gent que no s'havia baixat de l'arbre". El Sr. Crack - CAtacrak em va dir que si jo vivia be a les "cloaques" i jo, simplement li vaig contestar que aci a les "cloaques" es viu molt be amb Sa Mare!! ......... (Aixo de dir amb ta mare es molt tipic al cabanyal) clar, aci no hi ha molta gent que entenga / comprenga aixo i m'han clavat la tarjeta.
He de dir, que els Moderadors m'han explicat el motiu de la tarjeta i es acceptada sense cap problema (a mes, em queda de pvta mare al costat del meu nom, col.lons).
Tambe hem de comencar a mirar les respostes del tal Lancaster que sempre es clava amb mala llet amb la gent. Es que no el trague, es un FAtxorro; si el ... ummmm