UN DELS MÀXIMS RIVALS ESTARÀ BAIX MÍNIMS UN MES
-
El Xerez va cap avall, està perdent gas i va a menys.
Per al pròxim diumenge té a un dels seus puntals sancionat: Moreno. Però lo fort serà suplir al seu màxim golejador Alex Geijo, que estarà 5 setmanes de baixa per una "una luxación acromio-clavicular" i David de Coz, altre titular, estarà mínim un mes de baixa per rotura fibrilar a l'abductor.
-El Xerez pierde durante un mes a De Coz y Geijo MarcaJo sóc dels que pensa que enguany el Xerez té plantilla per a pujar, sempre es desunflava per ser l'equip revelació. Però enguany, si guanyem a Albacete, la cosa quedarà més o menys entre tres equips forts com Recre, Xerez i Llevant i tres revelacions com Nàstic, Lorca Deportiva i Almeria.
-
Muy chungo para ellos lo de Geijo.
Si entras en sus foros el ambiente es jodido, han pasado de verlo hecho a tener una jauría de equipos a tiro de una. Esa presión y las dudas les pueden costar el ascenso, y no sería la primera vez que ese equipo tira una ventaja asi, verdad Bernd
-
Éra molt estrany que en una categoria tan igualada el Xerez anara tan destacat. La preparació física d´un equíp ha de fer-se per cecles i no interessa començar molt fort. No crec que baixen peró la curva descendent que porten és alarmant.I ara sense Geijo ho tenen pitjor encara. La propera baixa podría ser Lucas Alcaraz.
-
En la última assemblea de l'Associació jo vaig dir (amb cara d'incredulitat de molts) que el xerés no pujava, des d'aleshores ha passat de dur-nos 10 punts a 1.
Ah, i encara no ha acabat…..
Repetisc públicament. EL XERÉS NO PUJA
jo aposte pel Llevant, per Recreatiu i l'Almeria.
-
Jo si apostaba pel Xerez. Encara no m´ho crec. Tenía 43 punts al final de la primera volta, es un equipas i te un bon entrenador. A mi encara me sembla increible.
Pero jo continue apostant pel LLevant, Recre i Xerez.
I ara mateix les alternatives son el Nastic i el Llorca (que jo no veia com a rivals).L´Almeria te un equipas també pero esta fent massa el tonto.
-
Ismael del Xerez s'acaba de lesionar per a un mes.
-
Pujaran Levante, Valladolid, y Albacete.
-
-
Pujaran Levante+Recre+NAstic o Lorca.
I jo no descartaría al Almería.
Pero l´Albacete i el Valladolid….deurán esperar un any mes.
-
Pujaran Levante, Valladolid, y Albacete.
Ieee Marcel ¿qué has bebido?
Yo creo que serán el Recre, el Nástic y espero que el Levante