En el AS de hui possa: Objectiu 18.000
-
y aunq al final vengan 12000 pero los q vayamos hay q animar a muerte
-
Seamos los que seamos pero tots animar y granotes, no sea que entre los del nastic y los chotos los granotas quedemos en minoria. Todos al Ciudad de Valencia con PAPERETS y la garganta fresca para animar al Llevant ara mes que mai.
15.000
-
12.367 + Rolf = 12.368
-
mañana gano yo la poraa, al tiempo
ale me piro de fies
-
Quina merda de dia, plovent i un aire que pa que
Si segueix així serà paregut al dia del Almeria
-
@Independent:
Quina merda de dia, plovent i un aire que pa que
Si segueix així serà paregut al dia del Almeriatienes razon, vaya merda de dia
pero ni la lluvia, ni el aire, ni el frio impediran que acuda al estadio a animar, hoy mas que nunca, a mi LEVANTE UDEn 1909, naix el club que porte al cor....
-
tots al llevant encara que el temps estiga mal!!
-
Ojala ocurra como aquel partido contra el Almeria.Para mi el partido clave en el que dijimos:"Somos los mejores,vamos a ascender"
-
sembla que poc a poc ix el sol
-
si, pero fa un vent k flipes
-
@levante_1909:
si, pero fa un vent k flipes
La veritat es que fa un vent que no es normal. Açò serà bo pals paperets jejeje pe`rò molt roïn per al joc
-
weno, el sol a eixit, aver si es va el vent
-
vaya aireeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
me voy a despeinar
-
El viento nos da igual si nos costipamos al medico.Respecto al juego 1 contra=1gol=Defiendes to el partido=3 puntos=primeros
-
Per megafonia han dit un poc més de 16.000
Soc jo o em semblava que hi havia més gent? O esque ara ho han dir de veres i altres voltes ens han enganyat?
-
@Independent:
Per megafonia han dit un poc més de 16.000
Soc jo o em semblava que hi havia més gent? O esque ara ho han dir de veres i altres voltes ens han enganyat?Jo crec que la xifra és prou creïble. Orriols no estava a tope i més o menys era la gent que va sempre a eixe gol. Alboraia si que estava més ple de lo normal i no per els del Nàstic, la part baixa estava prou plena i en l'alt també hi havia prou gent. Encara que sempre em pareix així i després per la tele es veu la pura realitat. Grada central estava també més plena de lo normal però tampoc tant, hi havia prous huecos. De totes formes per a que al minut 30 de la 2a part i el Llevant jugant-se 3 punts molt importants la gent se pire(xotos kabrons )preferisc ser els de sempre.