El Madrid a la calle
-
-
Jo soc antimadridista però he de reconeixer que han fet un partidàs, tant l'Arsenal com el Madrid. Almenys ha sigut trepidant i no m'he avorrit veient-lo.
-
Henry és un crack! i el Cesc va camí de ser-ho, com la toca!
Viva Senderos
-
¿Y Lauren?.¿Que pasa que no juega?.
Me alegro mucho por que su equipo se haya clasificado.
-
Un partidazo, en el que la unica lastima es que en 180 minutos solo haya habido un gol, perder asi duele menos la verdad, y mas viendo con la superioridad que nos jugaron en el Bernabeu.
Otro año en blanco que le vamos a hacer.
-
Le veritat que ha estat un partit interessant, (amb final feliç )
-
Anit vaig sentir El Larguero i De la Morena va començar el programa amb el que vaig dient jo als meus amics merengues: "es un equipo caducado". Damunt l'As hui posa en portada: "pesan los quilos y pesan los años".
Jo li veig a este equip un paralelisme amb el Barça de Gaspart, bons jugadors però que no veig que siguen de lo millor del món ni que puguen fer un bloc competitiu i treballador. Jo al menys no espere que gent tan jubilada com Zidane, Roberto Carlos o Ronaldo marque diferències. Damunt els que han fitxat jo no els veig desequilibrant ni carregant-se l'equip a les espatlles i tirar-lo avant: Baptista, Cicinho, Gravesen, etc. I tindre una defensa amb Raul Bravo de central…
I Robinho serà un altre cas Riquelme, ja voreu, fracassarà rotundament en el Madrid i tindrà que anar-se'n a un equip més modest per a demostrar que és un gran jugador.
-
¿Y Lauren?.¿Que pasa que no juega?.
Me alegro mucho por que su equipo se haya clasificado.Lauren se lesionó hace un mes, más o menos, y ya no jugará en toda la temporada. Ánimo Lauren!!!!
-
@SEMPRECHE:
chatarra galactica:
Vamos a ver CANSIIIINO, me parece perfecto que un hincha o simpatizante del Barça se regodee de la eliminacion del Madrid, su equipos va lider, estan en cuartos hacen un futbol magnifico y ahora digo yo, de que se rie un Xoto cuando:
Madrid 51 pts Valencia 51 pts, copa del Rey el Madrid llega bastante mas lejos que el Valencia, competiciones europeas el Madrid a Octavos de Champions, el Valencia?? viendola por la tele??
Pues nada lo dicho….bueno espera que Albelda quiere añadir algo.
-
de que se rie un Xoto cuando:
Madrid 51 pts Valencia 51 pts, copa del Rey el Madrid llega bastante mas lejos que el Valencia, competiciones europeas el Madrid a Octavos de Champions, el Valencia??
El València està donant el 100% home, no et claves amb ells que estan prou limitats els xavals…
-
@SEMPRECHE:
me parece bien que un hincha o simpatizante del MADRID me conteste,¿pero uno del levante? a no ser que seas del madrid,ehhh pillinn.defiende lo tuyo,los demas ya se defenderan solitos.
Jo soc del Llevant i del Barça i també te puc dir que un xoto es burle del Mandril es de pena…. mireu-vos un poquet el melic i no aneu tan sobradets...
-
La culpa: Raul