CURIOSA LA JUGADA EN LA XOTERA
-
Seguro que alguno la habrá visto.Se va Villa,pueden hacerle falta,no pita Mejuto,el balon llega al área,la coge Sergio Ramos con la mano,todos alucinando,Mejuto no sabe que hacer,y de repente el linier se inventa una falta de Villa.
Lo nunca visto.
-
Increible. Menos mal que este arbrito es de los buenos.
VISCA LLEVANT
-
Mejuto pita falta de Villa a Mejia con lo cual lo que pase despues esta invalidado, otra cosa es que la falta sea o no.
-
El arbitro había pitado la falta de Villa a Megía, los comentaristas de canal bou dan pena
-
Es increible lo que se pueden inventar estos forofos del xcf… lamentable
-
Crec que ha xiulat després de vore que el jugador del R.Madrid l'ha agafada la pilota amb la mà. Demà en maracanà ens treuran de dubtes.
-
Crec que ha xiulat després de vore que el jugador del R.Madrid l'ha agafada la pilota amb la mà. Demà en maracanà ens treuran de dubtes.
Tot i que jo pensava que havia xiulat falta favorable al Madrit, el meu germà i mon pare (madridistes ) estaven a la xotera i diuen que no ha xiulat fins que Ramos agarra el baló.
-
Per a mi,el arbit al vore la pifia del jugador madridista,sa tret la falta de la manega,i el tontaina del gordet,al tirar el penal,li a dit a Lulú
per quin costat anava,axi tots contents.Tant els MANDRIL-ISTAS, com els XOTIS-TAS,QUE PER AIXÓ EL "XOTIS" ES UN BALL DE LOS MANDRILES.
-
A la Tv3 també deien que l'arbitre s'ha cagat i s'ha inventat la falta de Villa que representa que no havia picat en el seu moment en una suposada aplicació de la llei de la ventatja que en no ser tal hauria decidit retrocedir i picar la falta prèvia de Villa. On s'ha vist picar una llei de la ventaja quant la pilota li arriva a un defensor en una jugad amb perill ja que el defensa del Mandril estava a l'àrea petita o a prop… Patètic l'arbitre!
Força Llevant!
-
La jugada està magníficament arbitrada. Per a mi, i per a l'àrbitre, és una falta clara de Villa (estan els dos agafant-se, però en eixes jugades se sol pitar sempre falta a l'atacant).
Jo açò ho tinc clar, encara que se podria discutir. El que no és discutible és que si és falta, es dóna la llei de l'avantatge i com que no es trau profit de l'avantatge (ja que el jugador toca el baló amb la mà), per tant, seguint les normes, es pita la falta de Villa.
Ni més, ni menys. La resta, el victimisme de pacotilla xoto, que ja no em pot sorprendre.
-
Esa jugada es el penalty más tonto que he visto en mi vida. El árbitro no pita nada y al ver al "fenómeno" Ramos cogerla con la mano, se inventa una falta de Villa. El penalty de Salgado a Moretti parece claro y también se lo traga, mientras el penalty a Ronaldo va precedido de mano del propio Ronaldo.
Una vez dicho esto, que no deja de ser mi humilde opinión, el Madrid mereció más que el Xotencia, en un partido muy malo, sin ritmo, sin tensión, sin juego….De nuevo el fútbol es injusto, de nuevo, deberían haber perdido los dos.
-
El arbitro no habia pitado nada y al ver que Ramos pilla la bola se inventa la falta, mira que son malos XD
-
El arbitro no habia pitado nada y al ver que Ramos pilla la bola se inventa la falta, mira que son malos XD
claro, y luego el arbitro les pidio disculpa a flores en el final de partido jajajaja, por tontossss
FORÇA LLEVANT I FORÇA TOKYO SKA PARADISE ORCHESTRA!!!