Quarts de l'Eurolliga…
-
S´ha confirmat el de sempre. El Barça sense ajuda arbitral no pot guanyar a ningú… Mira que ho tenia clar Savic...
-
Feia temps que no em reia tant, com ho he fet després de llegir a Suick parlar d'arbitratges.
He de confessar que sempre m'ha encantat el seu sentit de l'humor.
Per cert, no estaria de més que reconeguereu que sou pitjors i punt. Siga com siga, tampoc em sembla malament que parleu d'arbitratges, ja siga en futbol o en bàsquet, ja que estes xorrades només fan que mantindre lliures de culpa a la banda d'entrenadors i jugadors que teniu tant en bàsquet com en futbol.
Per cert, memorable tot el Palau Blaugrana cantant a l'unísson aquella frase que Eto'o ja mitificara l'any passat. Bé, potser tot no.
-
@Lineker:
Feia temps que no em reia tant, com ho he fet després de llegir a Suick parlar d'arbitratges.
Per cert, no estaria de més que reconeguereu que sou pitjors i punt. Siga com siga, tampoc em sembla malament que parleu d'arbitratges, ja siga en futbol o en bàsquet, ja que estes xorrades només fan que mantindre lliures de culpa a la banda d'entrenadors i jugadors que teniu tant en bàsquet com en futbol.
Per cert, memorable tot el Palau Blaugrana cantant a l'unísson aquella frase que Eto'o ja mitificara l'any passat. Bé, potser tot no.
¡Calla xoto!
-
@Lineker:
¡Calla xoto!
-
IEEEEEEEEE Lineker, bandarra, estas crescut (mès encara!!!), aixó deu ser l'ambient del Palau del Bronx (com diu el Noi).
Per cert, avui guanyem a Málaga (marcador vergonyos, joc "chelsiano" i el Madrit crec que a perdut a casa amb el Caja S. Fernando (gran equip per cert); i el Tau perd a Manresa. COMO JODE Mister!!!!
-
IEEEEEEEEE Lineker, bandarra, estas crescut (mès encara!!!), aixó deu ser l'ambient del Palau del Bronx (com diu el Noi).
Per cert, avui guanyem a Málaga (marcador vergonyos, joc "chelsiano" i el Madrit crec que a perdut a casa amb el Caja S. Fernando (gran equip per cert); i el Tau perd a Manresa. COMO JODE Mister!!!!I després el crescut soc jo…
-
El joc del Barça contra Madrid i Unicaja no és per a tirar traques, no creieu?
-
@Cullerot:
El joc del Barça contra Madrid i Unicaja no és per a tirar traques, no creieu?
Estimat Cullerot: Si repases els meus post, vorás que critique continuament el joc del Wintentur; no m'agrada el joc, el planter está descompensat i més d'un jugador no mereix jugar al Wintentur. Pense, i està escrit, que aquest any no guanyarem res i només espere arrivar mès lluny que el Madrit en l'ACB per asegurar la cuota en l'Euroliga per 3 anys (crec que ara mateix tots dos tenen 29 punts). No mès faig una constatació d'un fet: el pitjor Wintertur desde fà molt anys va líder a l'ACB i, miraculosament, jugarà la Final Four de Praha. Tot un éxit per la secció, tot un fracás per el básquet ACB i europeu. Salutacions.
-
Ja saps que la punxa no va per tu, Dejan, sinó pels "talibans" de la secció.
-
Barça justo finalista… (aunque me parece un equipo malo malo... como el Madrid.) Enhorabuena. Arbitraje para mi correcto... dentro de lo que cabe.
No quiero desaprovechar la ocasion para echar mierda sobre el sinvergüenza de ivanovic... este tio es un miserable. A falta de 11 segundos pidiendo un tiempo muerto a la mesa como un energúmeno... ¿si lo hace Boza le hubieran pitado la técnica?
Despues pide técnica él por una falta a saque de fondo del Barça... lo dicho ... Ivanovic eres un cobarde.P.D: Dejan y no llegaba ninguno a la final a cuatro... joer de milagro no llegan todos
Una duda que le has puesto al Betis - celta... pa asegurarme con el doble vamos....De acuerdo con todo lo que dices, Guevara, incluido lo del histriónico de Dusko (aunque Ales se lleve las manos a la cabeza ).
Tú mismo lo dices, el Barça es un equipo malo, el Madrit casi peor, el Unicaja no da la talla en los momentos importantes y sólo el Tau tiene la plantilla y la mentalidad para hacer algo (eso también te lo dije, bribón!!!!).
Casi te puedo asegurar que el Betis-Celta será un 2
-
@Cullerot:
Ja saps que la punxa no va per tu, Dejan, sinó pels "talibans" de la secció.
-
El Barça juga fatal i és una banda, a pesar de tot està líder de la millor lliga després de la NBA i entre els quatre millors equips del món després de la NBA.
Si arriba a jugar bé…
-
Altres vagdes t'he vist defensar el "jogo bonito" i has preuat als bons equips per davant dels "somnifers teams", sense donar el màxim relleu als resultats.
Ja no?
-
@Cullerot:
Altres vagdes t'he vist defensar el "jogo bonito" i has preuat als bons equips per davant dels "somnifers teams", sense donar el màxim relleu als resultats.
Ja no?La "veleta" marca ponent, company.
-
@Lineker:
La "veleta" marca ponent, company.
De barra, no te'n manca...