Quarts de l'Eurolliga…
-
@Cullerot:
Ja saps que la punxa no va per tu, Dejan, sinó pels "talibans" de la secció.

-
El Barça juga fatal i és una banda, a pesar de tot està líder de la millor lliga després de la NBA i entre els quatre millors equips del món després de la NBA.
Si arriba a jugar bé…

-
Altres vagdes t'he vist defensar el "jogo bonito" i has preuat als bons equips per davant dels "somnifers teams", sense donar el màxim relleu als resultats.
Ja no?
-
@Cullerot:
Altres vagdes t'he vist defensar el "jogo bonito" i has preuat als bons equips per davant dels "somnifers teams", sense donar el màxim relleu als resultats.
Ja no?
La "veleta" marca ponent, company.
-
@Lineker:
La "veleta" marca ponent, company.
De barra, no te'n manca...
