AUTOBUSES GRATIS: 12 BUSES EN TOTAL
-
Estic flipant, 3 busos en 2 hores I això que molta gent no ho sabria encara. Podem arribar a 15 busos perfectament.
INVASIÓ!!! INVASIÓ!!! INVASIÓ!!!
-
Estic flipant, 3 busos en 2 hores I això que molta gent no ho sabria encara. Podem arribar a 15 busos perfectament.
INVASIÓ!!! INVASIÓ!!! INVASIÓ!!!
Jo crec que entre 12 i 15 estarà la cosa si.
En el cas que foren 15 serien 750 persones ja. I sumant els cotxes seriem mes de 1.000
Jo la veritat es que esperava 2.000 però bo 1.000 tampoc estaria mal.
-
ya tngo mis tres entradas…ni piden dni ni nada, tus entradas tu autobus y a casa asta el domingo.
no seais perezosos y a murcia, y si hace falta se lleva asta el perro
-
Som-Hi aficio!!!!!
-
@Independent:
Jo crec que entre 12 i 15 estarà la cosa si.
En el cas que foren 15 serien 750 persones ja. I sumant els cotxes seriem mes de 1.000
Jo la veritat es que esperava 2.000 però bo 1.000 tampoc estaria mal.Jo després de vore la resposta que ha donat la gent hui de matí plenant 3 busos ja no sé que pensar. És empossible predir la gent que anirà finalment. Si ja és complicat amb el bussos imatginat amb la gent que anirà en cotxe. A tots els desplaçaments que hem anat enguany sempre ha anat més gent de la que en un principi ens pensavem.
QUE CAP GRANOTA ÉS QUEDE A CASA!!! TOTS A MURCIA!!!
-
Intenteu viure el màxim aquests moments que són un dels més dolços de la història. L'ascens a primera. Llavors si pujeu, a quedar-se allí, venga que vosaltres podeu!!!!
Pd: un dels meus somnis es fer això amb la UE Lleida, ja que no passem de la mitjana dels 4000 seguidors. Seria molt, però perque no poder fer un desplaçament amb 10 busos més o menys d'aquí 3 anys ?¿?¿
vosaltres teniu la sort de tenir un gran club i una gran afició, que quan se la crida respon.
-
@Fondarella973:
Intenteu viure el màxim aquests moments que són un dels més dolços de la història. L'ascens a primera. Llavors si pujeu, a quedar-se allí, venga que vosaltres podeu!!!!
Pd: un dels meus somnis es fer això amb la UE Lleida, ja que no passem de la mitjana dels 4000 seguidors. Seria molt, però perque no poder fer un desplaçament amb 10 busos més o menys d'aquí 3 anys ?¿?¿
vosaltres teniu la sort de tenir un gran club i una gran afició, que quan se la crida respon.Tens tota la raó del món.
Jo fa 4 o 5 anys no m'imaginava que en 2 o 3 estariem a primera i que baixant, novament estariem lluitant per pujar.
Vosaltres ho teniu un poquet cru, però encara no està tot resolt i encara podeu escapar del pou. Espere i dessitge que a l'ultima jormada estigau salvats i que nosaltres pogam celebrar allí l'ascens.
Salut!
-
Segun Alvaro,ya van 4 autobuses llenos.
Yo iré esta tarde,dentro de un ratito.
-
@Fondarella973:
vosaltres teniu la sort de tenir un gran club i una gran afició, que quan se la crida respon.Gràcies amic del nord! Encara recorde el vostre ascens a 1a amb la mà de Mané i esperem que ara ho faça amb nosaltres.
Segur que arribarà el dia on podreu fer un desplaçament massiu, si nosaltres pujarem a 1a desprès de 40 anys perquè no ho podrieu fer vosaltres? Ja voras com eixe moment arribarà tart o d'hora, inclos pot ser més prompte del que tu et creus
Sort!
-
Segun Alvaro,ya van 4 autobuses llenos.
Yo iré esta tarde,dentro de un ratito.Pues pregunta a ver cuantos buses llevamos,vale?
-
Joder, los 400 del Elche que se comieron el 4-1 eso debió escocer en la vuelta.
-
Yo he ido esta mañan sobre las 10:30 y aun iban por el primer bus y no habia cola , eso si delante mio ya habia ido gente pues nos handado del 37 para arriba con locual 36 personas ya tenian ticket y entrada…
-
@massa2704:
Yo he ido esta mañan sobre las 10:30 y aun iban por el primer bus y no habia cola , eso si delante mio ya habia ido gente pues nos handado del 37 para arriba con locual 36 personas ya tenian ticket y entrada…
Home, si començaven a eixa hora a vendre les entrades no crec que tingueren ja 8 busos plens,no?
-
Bueno,ya tengo la entrada y ticket.A las 17,45,el cuarto autobus estaba prácticamente lleno,con lo que ya iran llenando el quinto.Porque quedaban plazas sueltas,con lo que la gente que va en grupo supongo que ya iria destinado al quinto.
-
@Fondarella973:
vosaltres teniu la sort de tenir un gran club i una gran afició, que quan se la crida respon.Gràcies amic del nord! Encara recorde el vostre ascens a 1a amb la mà de Mané i esperem que ara ho faça amb nosaltres.
Segur que arribarà el dia on podreu fer un desplaçament massiu, si nosaltres pujarem a 1a desprès de 40 anys perquè no ho podrieu fer vosaltres? Ja voras com eixe moment arribarà tart o d'hora, inclos pot ser més prompte del que tu et creus
Sort!
Quins bons records aquells de la mà d'en mané, aquell ascens. Quin gran entrenador que està fet aquest home, tant de bò l'aconseguixi amb valtres i seria el segon de la seva vida oi?¿
Pel que fa al meu club, crce que podem salvar-nos en aquest nou entrenador, david vidal.
i si volem pujar a primera, primer hem de canviar totalment de directiva, ja que la que tenim deixa el club per mort.
-
@Fondarella973:
@Fondarella973:
Sort!
Quins bons records aquells de la mà d'en mané, aquell ascens. Quin gran entrenador que està fet aquest home, tant de bò l'aconseguixi amb valtres i seria el segon de la seva vida oi?¿
No, amb l'Alavés ja va conseguir un altre ascens. Per això la seua experiència en la 2a divisió. Per a mi està demostrant-ho en esta recta final de lliga.
-
Ya han empezado el septimo.
-
@Portal-Granota.COM:
Ya han empezado el septimo.
Per a mi està molt bé. Jo crec que demà serà el dia fort i també hi ha que contar amb el dissabte.
-
Demà arribem als 10 o 12 segur
-
@Independent:
o mas si mañana se espera el dia fuerte puede q sean 15 o 16 mañana ya y subir hasta los 20 o 22 el sabado
-
@Independent:
o mas si mañana se espera el dia fuerte puede q sean 15 o 16 mañana ya y subir hasta los 20 o 22 el sabado
Si arribem a 20 seria l'ostia en vinagre
-
kuantas personas kaben en kada bus????
-
@rafius levante:
kuantas personas kaben en kada bus????
55 o 60 crec
-
2000,2000,2000 INVASIO,INVASIO,INVASIOOOOOOO
-
pongamos k se llenan 15 buses,serian mil personas aprox,más 500 en koxe k m parecen muxas,yo kreo k seremos 1500 en la kondomina k ya está bien.
vamos levante vamos!!!!!
-
Ya van 7 , a ver si lograis llenar los 20 buses
-
ir contando komo van las cosas los que vayan a oficinas
-
¿alguien ha ido hoy a por la entrada?¿cuantos buses van ya?
dia y medio para la invasion granota en Murcia!!
-
Ie informeeeeeeu collons
-
Cuando hemos ido a eso de las 11:30 hemos llenado el bus 7. Así que supongo que a estas alturas del dia el 8 debe estar lleno y llenando ya el 9º
Lo unico que puedo asegurar es que 7 llenos ya hay.