EL NAIXEMNET D'UN GRANOTA
-
Hola!
Vaig a contar la meua història com a aficionat granota, crec que és algo que havia de contar.
A mi, no m'agradava el futbòl quan era menut. Jo era del Real Madrid, per herència familiar(mon pare i ma mare són del Real Madrid, però la meua família esta repartida entre Xotos i Culés), per ser d'algun equip. Però, ni el mirava, ni m'interesava per ell, ni res.
Però simpatitzava amb el Llevant, m'agardava. Però sols aixó, ni anava a vore partits ni res.
Quan va pujar a primera, l'any passat, sentia els partits del llevant a la ràdio i, no sé, com explicar-ho, és una sensació molt especial, el meu cor bategava cap al llevant, cada vegada que marcaven un gol i guanyaven un partit, notava un èxtasi difícil d'oblidar. Estava clar que havia naiscut un GRANOTA.
Des d'eixe moment m'agrada molt el futbòl, que abans veia superaburrit.
He de contar, també la història de mon pare.
Ell era del Real Madrid, i sempre li ha agradat prou el futbòl, fins al punt que des de que fa dos temporades es va traure el passe xoto, per a anar a València a vore el futbòl, ja que no estava dispost, per molt que ell fora del Real Madrid, a anar a Madrid a vore el futbòl (para massa lluny).Doncs bé, mon pare i jo, ara anem a tots el partits que juga el llevant a casa. I s'ho passem superbé. Es sentem sempre per la Grada Central Baixa. I espere que l'any que ve, es tragam el passe del Llevant.
-
@rabelpe:
Doncs bé, mon pare i jo, ara anem a tots el partits que juga el llevant a casa. I s'ho passem superbé.
¿Y cómo lo haceis para pasarlo bien? ¿Meteís la petaca u otro tipo de estimulantes? En serio, me interesa, porque de verdad que llamar fútbol a lo que vemos es ser demasiado optimistas.
-
A mi tampoco me gustaba el futbol hasta que descubri el levante pero hace un poco mas que 2 años…
-
Aixó es el Llevant, encara q juguem de pena al camp, pero es molt més q aixó es un sentiment, sentiment granota.
Amunt Llevantinistes els borratxos i els que no ho son tant.
-
yo me lo paso bien porque voy con una cuadra que estan todos como una xota y aunque no jueguen bien por lo menos ganan los partidos y se mantienen en la lucha, que ya es un buen aliciente
-
En mi casa por tradicion familiar, todos eramos del Madrid, y un año que todos recordareis por el slogan publicitario "Per un Llevant de Primera" mi hermano y Yo nos sacamos el pase, ese año bajamos a 2b y no solo nos lo renovamos sino que mi hermano saco tambien el de mi sobrino, desde entonces no hemos fallado ningun año, y aunque yo este año no me e sacado el pase (Por la incompetencia de los que trabajan en las oficinas)no me pierdo un partido, yo creo que ya habre pagado un pase y medio pagando entradas pero me da igual, porque el año pasado arrastre a un amigo aferrimo del Barça y este año a repetido, el caso es que nuestro Llevant es un veneno que cuando te entra en las venas ya no se puede dejar
-
@rabelpe:
Hola!
Vaig a contar la meua història com a aficionat granota, crec que és algo que havia de contar.
A mi, no m'agradava el futbòl quan era menut. Jo era del Real Madrid, per herència familiar(mon pare i ma mare són del Real Madrid, però la meua família esta repartida entre Xotos i Culés), per ser d'algun equip. Però, ni el mirava, ni m'interesava per ell, ni res.
Però simpatitzava amb el Llevant, m'agardava. Però sols aixó, ni anava a vore partits ni res.
Muy bien, tu historia es muy valida y tan granota como la que mas, yo entiendo que lo paseis bien, el Levante es como el poker,
(me gusta jugar y perder, ganar tiene que ser la bomba)Bienvenidos al mundo granota, esto es lo importante, lo facil es hacerse choto,culé, madridista, hay mas posibilidades de ser ganador, los Levantinistas somos otra cosa, llamemosle, distintos. Pero que bonito es ser del Levante, en segunda en primera o en regional, el Levante es puro sentimiento.
VISCA LLEVANT
Quan va pujar a primera, l'any passat, sentia els partits del llevant a la ràdio i, no sé, com explicar-ho, és una sensació molt especial, el meu cor bategava cap al llevant, cada vegada que marcaven un gol i guanyaven un partit, notava un èxtasi difícil d'oblidar. Estava clar que havia naiscut un GRANOTA.
Des d'eixe moment m'agrada molt el futbòl, que abans veia superaburrit.
He de contar, també la història de mon pare.
Ell era del Real Madrid, i sempre li ha agradat prou el futbòl, fins al punt que des de que fa dos temporades es va traure el passe xoto, per a anar a València a vore el futbòl, ja que no estava dispost, per molt que ell fora del Real Madrid, a anar a Madrid a vore el futbòl (para massa lluny).Doncs bé, mon pare i jo, ara anem a tots el partits que juga el llevant a casa. I s'ho passem superbé. Es sentem sempre per la Grada Central Baixa. I espere que l'any que ve, es tragam el passe del Llevant.
-
lo mio empezo el dia del partido de copa contra el farsa,muero por el futbol y ahora por el levante,este año he estado en castellon,albacete,murcia,valdevevas,alicante y me voy a eibar,y me keda lleida….tambien estuve en vigo y el bernabeu viendo al madrid pero ya me he curao...vivir lo que estoy viviendo con el levante no lo volvere a vivir con ningun ekipo estoy enamorao....SEMPRE LLEVANT
-
vaig a plorar
-
Como dice Suick, gustar lo que se dice gustar…. y pasarlo bien lo que se dice pasarlo bien.... ufff, no sé no sé. Pero hay que ver como el jodido fútbol y en especial el jodido Levante enganchan, la mare que va, a algunos lo que nos gusta es sufrir y pasarlo mal.
-
Interessant el post,
jo vaig començar a sentir kuriositat pel llevant fa relativament poc.
Es pot considerar que mi vaik començara a enganxar al vore per TV3 que surtien les celebracions d'un ekip, un ekip k enkara ser mes antik k el valencia no tenia el suport que es mereix de la seva gent.
Vaig anar mirant els partits, quedantme flipat com aguantaven alla dalt de la klassificacio fins que va començar a baixar tot, en gran mesura pels arbits i la seva incompetencia en la gran kuantitats de fores de jocs que els hi van pitar al llevant en contra kuan mes ho necessitava.
Això i sentir que era l'ekip que mes fores de joc en contra havia enkaixat me va fer sentir mes proxim al equip, i encara que va baixar jo ja em sentia com un aficionat mes.