LLEVANTB-BURGOS,LLEVANT-LORCA
-
Deu meu, quin patiment, on anar?el B es juga l'ascens historic a segona, i nosaltres el ascens a primera, d'aurien de jugar els jovens a Bunyol o al Ciutat de Valencia? si consideixen els horaris, com deixarem soles al B jugantse pasar de eliminatoria?peró tampoc podem no anar a vore als lloriques del Llorca…...QUIN DILEMA, QUE ALGU PROPOSE QUE FER.....EN FI PASE EL QUE PASE TENIM QUE ESTAR TOTS A UNA AL COSTAT DEL NOSTRE LLEVANT....PUJAREM!!!
-
No creo que hagan coincidir los horarios, sería de locos, pero en el caso de que se impusieran los horarios por parte de la federación o algo así… está claro que el primer ekipo se llama así por algo, y de él dependen todos los demás, si no eres un familiar de un jugador del B o algo... creo que está claro. De todas formas, ya te digo que no creo que sean el mismo día a horas semejantes ni de coña. Por cierto, a ver si se confirma el horario del Levante-Lorca ya, y así me organizo (hay que estar preparados para un posible ascenso no?) Yo prefiero que lo pongan un domingo a las 19:00 por ejemplo.
-
Jo crec que el que estaria molt bé seria si es pogués fer, que no sé com està respecte de la federació, és una especie de marató granota, amb el Llevant B-Burgos primer, i el Llevant-Llorca després.
Així es podria veure tot i vindria molta gent a veure el filial.
-
Yo creo que lo mejor seria que el Levante B - Burgos se jugara en el Ciudad de Valencia despues del Levante - Lorca… Aprovechando el estadio lleno... seria muy bonito!!
-
Yo creo que será lo siguiente:
LEVANTE - LORCA DOMINGO 12:00 CANAL +
LEVANTE - BURGOS DOMINGO 18:00 PUNT2
SERÍA LO IDEAL….
-
SERÍA LO IDEAL….
Te puedes quitar la idea de la cabeza. Tenemos que jugar a la misma hora que el Recre (salvo que ellos ganen esta semana y nosotros perdamos), y esas cosas no se hacen por la mañana. Se juega por la tarde: sábado o domingo.
-
SERÍA LO IDEAL….
Te puedes quitar la idea de la cabeza. Tenemos que jugar a la misma hora que el Recre (salvo que ellos ganen esta semana y nosotros perdamos), y esas cosas no se hacen por la mañana. Se juega por la tarde: sábado o domingo.
Aleshores no queda altra opció que esta:
LLEVANT-LLORCA DISSABTE 20:00h. (a la mateixa hora que el Recre)
LLEVANT B - BURGOS DIUMENGE A LES 18:00h
-
SERÍA LO IDEAL….
Aleshores no queda altra opció que esta:
LLEVANT-LLORCA DISSABTE 20:00h. (a la mateixa hora que el Recre)
LLEVANT B - BURGOS DIUMENGE A LES 18:00h
esa seria la mejor opcion y si subimos pegarnos la fiesta y luego el domingo otra vez ahiii
-
Yo creo que lo mejor seria que el Levante B - Burgos se jugara en el Ciudad de Valencia despues del Levante - Lorca… Aprovechando el estadio lleno... seria muy bonito!!
no estaria ve pèr que si pujem eixe dia invasio celebracio y totes les coses nodaria temps
el que si estaria be seria posar primer al b y a la hora y mitja el primer equip
-
Crec que l´horari tant del LLevant com dels equíps que es jugen algo, ha de esser el mateix i el donarà la federació, supose diumenge a les 19 hores.
Per tant el Llevant B pot jugar dissabte vespre, aprofitant que el camp està en bon estat.
-
Jo pense que lo ideal seria que el primer equip jugara dissabte a la vesprada o a la nit, i el B el diumenge per la vesprada.
Però bé, tot açó són conjetures que amés no depenen del club, així que haurem d'esperar.
-
Espero que si no coinciden los horarios hagan el partido del B en el campo grande. Ya que la gente lo tiene más fácil para ir ahi.
-
Crec que l´horari tant del LLevant com dels equíps que es jugen algo, ha de esser el mateix i el donarà la federació, supose diumenge a les 19 hores.
Per tant el Llevant B pot jugar dissabte vespre, aprofitant que el camp està en bon estat.Yo tb espero que sea domingo por la tarde.
Las mañanas de los domingos…y ahora con el calor que hace no creo que sea lo adecuado.
Domingo a las 19/20h, perfecto.
Y lo de que el B juegue sábado vendria tb de pm.
-
QUEDA CUARTO….............¿QUE PASARIA DESPUES DE CONSEGUIR EL ASCENSO, EL ATLETICO LEVANTE.?
MACHO Y HEMBRA LEVANTE.