Sort o treball?
-
Per a mi no hi ha cap dubte: treball primer, i sort desprÃs. El gol d'Éibar no Ãs possible sense el treball de Congo per baixar la pilota, i la remuntada amb el Valladolid no s'entÃn sense la reacció de rà bia de l'equip (i la qualitat de Cavallero en la jugada final). D'acord: vam tenir sort que Camacho pescara la pilota o que l'à rbitre xiulara els penals, però abans hi va haver el treball de l'equip.
I aquesta idea d'alguns que estem on estem per sort, jo, francament, no la subscric. L'equip Ãs pastós i no acaba de controlar els partits, però Ãs veritat que fa jugar els altres com si foren equips lamentables tambÃ. I últimament l'equip sempre sembla superior fÃsicament als rivals. De fet, tret, del Xerez (aquÃ), el Recre i l'Almeria, quins equips us han paregut millors que nosaltres? A mi em sembla que desprÃs de 40 partits cadascun es troba on li toca.
-
@JeJM:
Per a mi no hi ha cap dubte: treball primer, i sort després. El gol d'Éibar no és possible sense el treball de Congo per baixar la pilota, i la remuntada amb el Valladolid no s'entén sense la reacció de ràbia de l'equip (i la qualitat de Cavallero en la jugada final). D'acord: vam tenir sort que Camacho pescara la pilota o que l'àrbitre xiulara els penals, però abans hi va haver el treball de l'equip.
I aquesta idea d'alguns que estem on estem per sort, jo, francament, no la subscric. L'equip és pastós i no acaba de controlar els partits, però és veritat que fa jugar els altres com si foren equips lamentables també. I últimament l'equip sempre sembla superior físicament als rivals. De fet, tret, del Xerez (aquí), el Recre i l'Almeria, quins equips us han paregut millors que nosaltres? A mi em sembla que després de 40 partits cadascun es troba on li toca.yo tampoco creo demasiado en la suerte. la mayoría de entrenadores han dicho que tenemos la mejor plantilla de segunda…. puede que sea verdad por los jugadores que tenemos en algunos puestos y tienen que demostrarlo. Tambien si a mane le hubiera dado por no usar JAMAS el tribote ahora tendriamos 6 puntos mas.
-
Totalment d'acord en lo que digueu. Després de 40 jornades estem ahi perque ho mereixem.Altres
plantilles importants a priori com Albacete o
Valladolid mireu com van…
Ja sabíem des d'un principi que açó no anava
a ser un camí de roses, i que segurament a tots
els equips els motiva jugar contra el Levante.
VOLVEREMOS, VOLVEREMOS!!!!!!!!!!!!