¿este equipo tiene ilusion?
-
por que lo del otro dia da por pensar todo lo contrario,una frialdad en el juego,en la celebracion del gol fue patetica,espero equivocarme
-
Home, el partit sigué molt roïn però d'ahi a no voler pujar a 1a a estes altures de la temporada…si això fora veritat en la jornada 30 ja no haguerem tingut possibilitat alguna,no?
En quant a la celebració del gol jo vaig vore a Deskarga tot emocionat i enrrabietat. No crec que fora qüestió de perdre temps amb la celebració. A més penseu que encara tinguerem una altra oportunitat després del gol amb una falta de Harte. Jo entenc que tots se'n anaren cap al seu camp en vegada de celebar el gol.
-
Si empiezan a surgir rumores de que alguno se va al B en caso de ascenso, ¿que pensarías tú?. Yo sigo en mis treces. A algunos no les interesa, y cada día me dan mas motivos para estar exceptico.
-
descarga es caso aparte aun estando mal pone mas actitud que nadie.
-
Jo pense que sí tenen il.lusió, encara que siga
de manera individual per a millorar profesionalment.Vull pensar que lo de Éibar va ser un mal dia, i per
lo que fóra estarien atenaçats.
Salvant les distàncies, a mi m'ha passat en regional,
jugar-me un ascens davant un equip molt inferior
i que s'ens va entravessar el partit.
-
lo que hay que leer…
-
-
Home, el partit sigué molt roïn però d'ahi a no voler pujar a 1a a estes altures de la temporada…si això fora veritat en la jornada 30 ja no haguerem tingut possibilitat alguna,no?
En quant a la celebració del gol jo vaig vore a Deskarga tot emocionat i enrrabietat. No crec que fora qüestió de perdre temps amb la celebració. A més penseu que encara tinguerem una altra oportunitat després del gol amb una falta de Harte. Jo entenc que tots se'n anaren cap al seu camp en vegada de celebar el gol.
el que estaba emocionado eras tu, cabron, que casi te comes la pantalla.