JORNADA 41 EN 2A
-
Ja guanya el Castelló 0-1
Demà els paletos han de eixir a guanyar!
-
Murcia 2- Tenerife 0 de moment.
Real Madrid 1 - Castelló 2Mal resultat per als nostres ineressos el del Tenerife
-
Castilla 1 - Castelló 2
Per cert, la derrota del Tenerife és bona. L'última jornada és Tenerife-Albacete. I sabeu que pasa si l'Alba no puntua demà? que se pot armar una en Tenerife de les bones.
-
Jo crec que fins al moment lo millor es la derrota del Tenerife!
-
@julen:
Ha empatat 2-2
-
-
@julen:
@julen:
Ha empatat 2-2
Que és un bon resultat home és millor que la derrota
-
Resultats de puta mare pense jo, ja que demà l'Alba haurà de empatar minim, i el Recre i Nàstic es jugaràn el campionat el diumenge que be, així que a priori el Ciutat de Murcia no jugarà contra equips relaxats
-
El empate de mi Murcia nos salva (todos los empates a 52 pts nos favorecen) y hace que Tenerife y Castellón puedan salvarse mañana si gana el Almería al Lérida. Eso haría que juagarais en Lérida contra un descendido que solo se jugaría dinero (maletines).
Además el Albacete tiene que ir a por un puntito contra el engendro porque hay combinaciones de empate a 52 pts que lo condenan (por ejemplo contra el Real Murcia).Que todo siga bien y mañana sea un gran día azulgrana.
¡AMUNT LLEVANT!
-
Gracias amigo, esperamos que hagas fuerza para que podamos conseguir la victoria y luego para que el ciudad pierda