Si al final hay buses gratis a Lleida…
-
que la plantilla pague los autobuses? vas tu dado...
-
Visto lo visto yo les daba una prima del copon por ganar que seguro que asi salen escopetaos
-
Supose que el club facilitarà les coses, perque
ara ja si que és la fefinitiva.I també espere que ací posen pantalles a la platja
o a l'estadi. Malauradament, no puc anar a LLeida
perque treballe el dissabte fins les 17:00.Encara que estigam decebuts per lo de hui, no
hem de parar de fer força. Som el millor patrimoni
del club.
VOLVEREMOS, VOLVEREMOS…
-
La plantilla no es capaz de tener ese gesto.. y… pedro yo no pondria la mano en el fuego por el Alex, que a este tio solo le importa el dinero, es un sirvenguenza.
-
Des de el força llevant comunicar que se farà autobús si no passa res, que últimament no hi ha massa sort… el preu no el sabrem pero farem mija nit alli, ja que després del partit hi haurà concert, on tocarà un grup llevantinista, GOL NORD, on tots els seus temes son llevantinistes i del Força Llevant, 100% futboleros...si algu l'interesaria viatjar amb nosaltres poseuse en contacte amb mi
-
que la plantilla pague los autobuses? vas tu dado...
Creo recordar que alguna vez los jugadores pagaron a la afición 1 desplazamiento. Es algo q me va x la cabeza xo no lo puedo asegurar. Hablo de hace años.
-
Des de el força llevant comunicar que se farà autobús si no passa res, que últimament no hi ha massa sort… el preu no el sabrem pero farem mija nit alli, ja que després del partit hi haurà concert, on tocarà un grup llevantinista, GOL NORD, on tots els seus temes son llevantinistes i del Força Llevant, 100% futboleros...si algu l'interesaria viatjar amb nosaltres poseuse en contacte amb mi
FEM FORÇA A LLEIDA!!
-
Vote perquè el viatge ho pagui el club i les entrades la plantilla
-
Vote perquè el viatge ho pagui el club i les entrades la plantilla
¿Y el bocata para el partido quien lo paga?.Que no sean tan rácanos.
-
AUTOBUSES GRATIS YA!!!!
-
yo creo que por el recibimiento de hoy ya nos merecemos un gesto suyo…
-
va a haber autobuses.
-
La plantilla no es capaz de tener ese gesto.. y… pedro yo no pondria la mano en el fuego por el Alex, que a este tio solo le importa el dinero, es un sirvenguenza.
Precisamente porque le importa el dinero tiene tanto y podrá poner los buses, hoy lo ha dejado entre ver en la radio
-
yo mismo he hablado con pedro y angel, y mañana habra confirmacion oficial, el club fletara los buses a lleida, tb descarga m ha dicho k lo k haga falta pa k la vuelta, sea mas amenaa.
-
@depeche mode:
yo mismo he hablado con pedro y angel, y mañana habra confirmacion oficial, el club fletara los buses a lleida, tb descarga m ha dicho k lo k haga falta pa k la vuelta, sea mas amenaa.
Sabía que el tito pedro no me fallaría
-
Precisamente porque le importa el dinero tiene tanto y podrá poner los buses, hoy lo ha dejado entre ver en la radio
Yo ya ni creo que don pedro tenga tanta pasta. se nos notaría…