PASES 2006-2007: De momento 14.854 abonados (oficial)
-
@:: DAVID :::
@:: DAVID :::
14?????????y pico yo creo que es mentira xk ami me dieron aller el pase y yo era el nº9.799 y no creo k ksi 5 mil personas se lo hayan sacado!
No van numerados el numero de abono es aleatorio el que toque yo me lo saque en Junio y era el 13.000 y pico…
ahhhhhh ups pues perdon eh no lo sabia no tenia conocimiento de eso
Perdonado quedas
Al final te as sacado el pase?
siiiiiiiiiiiiiii!!!!!
QUE GRANDE!!!
En que zona?
-
@Lineker:
Si el regreso a primera, contra el Madrid, solo somos capaces de atraer a 20.000 persomas, sin ser dia del club, cuantos seremos contra el Racing? o el Getafe?
Jo la pregunta la faria d'una altra manera: quants tontos hi haurà disposats a pagar més de 60 euros en un partit de futbol?
Mucho chotos del Madrid Barsa los que van a ver partidos de europa…
Sigo?
-
Aqui os dejo los precios del Barça para la temporada. Como se puede observar, el Barça nos "respeta" y pone al Levante a la altura de equipos como Sevilla o At. de Madrid.
También es curioso que sea más caro ver el partido contra el Getafe que el partido contra el Sevilla, por ejemplo.
-
Imagino que en ese número de socios van incluidos los pases de favor y demás … sino no me cuadra.
Y en cuanto a lo de que el número de los pases es aleatorio no es del todo cierto
-
l'any passat també feren oficial la xifra d'abonats(9000 i pico) i després al camp es va poder comprobar que era cert ja que sols baixarem de les 10000 persones en 2 partits. No sé, segur que els pases de favor i els dels imigrants estaran inclosos. No té perquè ser mentira la xifra que han fet oficial. A mi, mentre vinguen a animar, la xifra me la bufa.
-
ya esta todo claro:
hace 2 años 14.200 socios
este año: 14.854 sociosahora ya os lo creeis ampa y compañia? como veis 15.000 socios, clavada la cifra que puse. los que deciais que no ibamos a llegar a 15.000 y que si cuando salio lo de los 12.000 q era mentira y q ibamos por 7.000 etc… no estabais esperando la cifra oficial? pues aqui la teneis, ahora decir que no os la creeis (q lo direis) q esq ya me descojono, o no mejor salir de nuevo con lo de los pases y entradas regaladas... que me descojono mas.
venga, animo!
-
@ampa:
Imagino que en ese número de socios van incluidos los pases de favor y demás … sino no me cuadra.
Y en cuanto a lo de que el número de los pases es aleatorio no es del todo cierto
Efectivament, això seran els abonaments més les entrades a regalar previstes.
I el número dels passes jo els calcularia de la següent manera.
Suposem que la temporada 2005-06 vam tindre N abonats. Al primer nou abonat (no abonat l'any anterior) li donaria el número d'abonament N+1 i aixina successivament. Als abonats de l'any anterior els donaria el numero d'abonament entre 1 i N, corresponent a la seua antiguetat com abonat.
Per tant, si l'any passat van haver 15.000 abonats i enguany se n'han fet 5000 nous, els números aniran del 1 al 20.000. Però és possible que dels 15.000 abonats de l'any anterior només en renoven 10.000. Això vol dir que entre el 1 i el 15.000 hi haurà números que faltaran (en concret, 5.000).
-
Exemple pràctic:
Abonats de la temporada 2005-06
1.-Independent
2.-Mandrake
3.-Berliner
4.-Ampa
5.-Lineker
6.-Simpa
7.-Kahn
8.-Dejan
9.-Konsul
10.-NeguEn la nova temporada només renoven Independent, Ampa i Dejan. A més, David, Maulet i METHAL se fan nous abonats. Els números d'abonats de la temporada 2006-07 serien els següents:
1.-Independent
4.-Ampa
8.-Dejan
11.-David
12.-Maulet
13.-METHALI a la pròxima METHAL seria el 6 si renova.
-
ya esta todo claro:
hace 2 años 14.200 socios
este año: 14.854 sociosahora ya os lo creeis ampa y compañia? como veis 15.000 socios, clavada la cifra que puse. los que deciais que no ibamos a llegar a 15.000 y que si cuando salio lo de los 12.000 q era mentira y q ibamos por 7.000 etc… no estabais esperando la cifra oficial? pues aqui la teneis, ahora decir que no os la creeis (q lo direis) q esq ya me descojono, o no mejor salir de nuevo con lo de los pases y entradas regaladas... que me descojono mas.
venga, animo!
Estabas muy calladito ehhh, de todas formas, sigo sin creerme que esa cifra sea de socios. Y pienso que han sumado pases de favor, si te descojonas o te desculas no es mi problema.
Lineker te lo ha explicado bien clarito
-
@Lineker:
Exemple pràctic:
1.-Independent
2.-Mandrake
3.-Berliner
4.-Ampa
5.-Lineker
6.-Simpa
7.-Kahn
8.-Dejan
9.-Konsul
10.-NeguEn la nova temporada només renoven Independent, Ampa i Dejan. A més, David, Maulet i METHAL se fan nous abonats. Els números d'abonats de la temporada 2006-07 serien els següents:
1.-Independent
4.-Ampa
8.-Dejan
11.-David
12.-Maulet
A ver si viéndolo con este ejemplo alguno abre los ojos.
-
@Lineker:
Maulet se fa nou abonat
Biiiiii-booooop!!
-
@Lineker:
Exemple pràctic:
1.-Independent
2.-Mandrake
3.-Berliner
4.-Ampa
5.-Lineker
6.-Simpa
7.-Kahn
8.-Dejan
9.-Konsul
1.-Independent
4.-Ampa
8.-Dejan
11.-David
12.-Maulet
Aço que dius crec que es de veres, però tin en compte que els números que queden vuits son els de la gent que tenía pase l'any pasat en segona i que no se'l han tret enguany. Jo crec que pot ser siguen 100 o 200, però no crec que més.
En cualsevol cas a mi tampoc m'inspiren ninguna confiança les dades oficials del club, però aquesta m'agradaria creuremela. La que hem fa riure es la de assistencia als partits que diuen a la mitja part.
-
Aço que dius crec que es de veres, però tin en compte que els números que queden vuits son els de la gent que tenía pase l'any pasat en segona i que no se'l han tret enguany. Jo crec que pot ser siguen 100 o 200, però no crec que més.
En cualsevol cas a mi tampoc m'inspiren ninguna confiança les dades oficials del club, però aquesta m'agradaria creuremela. La que hem fa riure es la de assistencia als partits que diuen a la mitja part.Haurem d'esperar la confirmació d'Antixotos.
TIC TAC TIC TAC…
-
¿A los que vienen en Kayuko les han dado pases de favor o les han pagado la diferencia el Consulado?
-
Ya se verá en los próximos partidos en casa, donde realmente nos podremos hacer una idea aproximada.
A mí, sinceramente, 15000 me parece una cifra muy alta, pero bueno, sí en realidad es así, estamos de enhorabuena.