Avui s'ha d'estar contents
-
NO ho penseu aixi??
- La jornada ha acabat prou favorable per a nosaltres, El primer ha caigut a casa, L'Sporting ha caigut contra L'elx i nosaltres guanyem amb un "hat-trick" de Reggi. NO esta gens malament.
Jo no puc entrar en discussions si s'ha jugat be, si Preciado l'ha cagat o no… Jo no ho se i no ho vaig a discutir; cadascu te la seva opinio i es lliure de fer-la valdre. El que vaig a dir-vos es que estic content, molt content per com ens ha anat avui. La veritat es que aquesta situacio em va a ajudar molt a passar un altra guardia mes (ja nomes em queden dues i au!!)
Vinga, que avui tot el llevantinisme ha d'estar content, al menys, amb la situacio que tenim.
MATXO EL LLEVANT I QUE VISCA LA MARE QUE ENS HA PARIT A TOTS!!
Visc fora d'espanya, molt lluny de la figa ma mare i vull contactar amb Granotes que senteixen els nostres colors per a xatejar, parlar o nomes quedar-nos bocavadats mirant la Bandera de l'Espanyol. Per favor, abtengau-se si sou malparits xaqueters of fills d'algun bou. GRACIES
-
hoy es un día algre
hoy es un día para seguir soñando
ya falta menos para que el sueño se haga realidad
-
Un saludo campeón, y como tu dices es un dia para estar contentos, seguiremos sufriendo pero ya queda menos. Vente para España tio!
-
Abelardooooooooooo VIKINGOOOOOOOOOO
Tens rao, ton Germa el Vikingo i jo s'hem d'arrimar cap a Valencia a veure si montem una gorda.
Com et vaig dir, l'altre dia vaig parlar amb ell de negocis, pero sempre s'escapa algo del LLevant…...... si es que no pot ser!! no pot ser!!!!!
QUE BO QUE CONTINUEM AHI, EN EL TREN DE L'ASCENS......... SI SENYORRRRRRRR QUE BOOOOOOOOOOOOOOOOO
QUE VISQUEN ELS GRANOTES, EL LLEVANT I LA MARE QUE ENS HA PARIT A TOTS (AMEN)
-
Que si ho pense ???? CLAR QUE SI, després de dues setmanes amb cara de mala llet, ara la meua dona em diu que estic més guapo i tot, je,je.
-
Xavier…. Mes guapo i tot??? - collons, el llevant ja fa fins a MIRACLES!!!
Potser el Rinti tinga rao i aco siga "SANT LLEVANT"
I aci son les cuatre del mati i SERENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO